Izdavač: Kluwer, Belgija, 2008.
Knjiga Marche ou creve (slobodan prijevod: marširaj ili crkni), koju nam u ruke daje Dick-Jan Abbringh, prilično je atipična. U cijelosti je posvećena osigurateljno-bankarskim problemima, ali kroz usta poznatih menadžera još poznatijih belgijskih osiguratelja i drugih financijskih institucija. O svom iskustvu, dakle, govore u 13 poglavlja, kao što su: prekid trenda u belgijskom osiguranju (Peter Vandekerckhove – Fortis), o mreži prodaje suptilnijoj od one u Nizozemskoj (Jan Op de Beeck, Ing), preobrazba sektora kroz epohe (Patrick Cauwert – Feprabel et Brocom), analogija sa supermarketom (John Romain-Immotheker), sektor: željezni kavez ili neistraženi teren (Thibault de Barsay, Keytrade Bank, tiha tehnološka revolucija (Paul Van Coillie – iSure), jak utjecaj propisa i kontrole na financijski sektor (Philippe Neyt – Corona direct), inovacije u prodaji (Louis Schoofs – Aquilae),itd. Upravo zbog toga neki ovu knjigu smatraju "knjigom eseja", drugi "knjigom inovacija" , treći "vizijom interesantne budućnosti".
Prema riječima samog autora knjiga je (kao i identična izišla u Nizozemskoj pod naslovom "Trendbreuk.com") esejistički rad o kompleksnom predmetu, koja je upućena široj publici, a cilja na prikaz nužnih inovacija u oblasti distribucije financijskih proizvoda. Knjiga pruža pogled na bližu i dalju budućnost distribucije financijskih proizvoda u Belgiji, a trebala bi poslužiti i kao platforma za transparentnu diskusiju o razvoju distribucije u financijskom sektoru. Knjiga je rad o rastućim turbulencijama u osigurateljno-bankarskom sektoru, o promjeni ponašanja potrošača, nužnom uvođenju novih tehnologija, o pretjeranoj reglementaciji djelatnosti, ali nadasve je knjiga o "duhu poduzeća , inovaciji i smionom mijenjanju organizacije". Ne zaboravimo: knjiga je nastala nakon krize kredita, koja je pokazala da su i banke i osiguranje ranjivije od onoga što se vjerovalo prije ove krize. Poučno i za naše manadžere. Nadamo se.