Profil korisnika

Vijesti iz Milana - što je novo u distribuciji osiguranja

REDAKCIJA - 30.9.2010.

U kojem se smjeru kreću trendovi u prodaji osiguranja, kakva je prihvaćenost alternativnih kanala prodaje te na koji je način moguće unaprijediti tradicionalnu prodajnu mrežu koja se odvija putem izravnih osobnih kontakata bile su neke od tema seminara održanog u Milanu pod nazivom "2nd Annual Insurance Distribution Strategies Forum". Organizator seminara Jacob Fleming Conferences okupio je niz predavača iz europskih osigurateljnih, brokerskih društava te konzultantskih poduzeća koji su s prisutnima podijelili vlastita iskustva u provođenju određenih distribucijskih strategija.

Da smo već daleko zakoračili u internetsku eru potvrdio je jedan od predavača, Gijsbert van der Nieuwegiessen iz nizozemske Aegon banke, koji je na posve nov i suvremen način postavio novu internetsku strategiju svog poduzeća, ističući pritom važnu ulogu koju internet može imati u informiranju i edukaciji klijenata. Iz Aegona su ujedno istaknuli doprinos i utjecaj koji je došao s novim, sposobnim i pomlađenim timom stručnjaka.

Bankoosiguranje kao model distribucije osiguranja koji je izrazito dobro prihvaćen u mnogim europskim zemljama i čiji značaj postupno raste na tržištima u razvoju, bio je obrađen uz primjere od strane niza predavača (predstavnici društava: Uniqa, Axa, Credit Agricole Assurances, Ergo).

Direktorica međunarodnog marketinga Credit Agricole-a, Natalie Bois-Monier, u svom je izlaganju istaknula 3 ključna faktora uspjeha bankoosigurateljnog modela. Prema njoj bitan je prikladan odgovor na potrošačeve potrebe uz orijentaciju klijentu, inovativne i cjenovno konkurentne proizvode i formiranje jednog mjesta za kupnju svih financijskih i osigurateljnih usluga. Bois-Monier također je naglasila prodajnu efikasnost koju je moguće postići kroz pristup masovnom tržištu, jednostavnim proizvodima, lojalnim klijentima te dobrom edukacijom prodajne mreže. Kao treći bitan faktor naglašen je visoko konkurentni poslovni model gdje je uz visoki standard usluge istaknula i osigurateljne informatičke alate koji posve integriraju back i front office sustave.

Na skupu nije zaboravljena niti tradicionalna prodaja putem interne prodajne mreže, agencija i brokera. Predavači su posebno istaknuli mogućnost poboljšanja efikasnosti upravo kroz korištenje informatičke infrastrukture te tehnika direktnog marketinga. Tako su primjerice u brokerskoj tvrtki GE Capital primjenjivali tehničku i informacijsku pomoć zastupnicima upravo kako bi kvalitetnije opsluživali svoje klijente te se brinuli za vlastiti portfelj i naposljetku postizali veću lojalnost osiguranika.

Zanimljiv primjer marketinške i distribucijske suradnje u svom je izlaganju dao Jonas Billberg, potpredsjednik i direktor prodaje švedskog osiguratelja If. Naime taj osiguratelj bazira svoju distribuciju osiguranja na partnerstvima i savezima i to naročito s distributerima automobila. Kao primjer Billberg je naveo marku "Volvia" koja je dio partnerstva s Volvom. If također ima sklopljen ugovor s Fordom, Porscheom, Opelom, Škodom, Renaultom pa čak i s kupo-prodajnom internetskom stranicom za polovne automobile "Blocket" i drugima. Na taj način postiže se vrlo efikasna prodaja prvog proizvoda klijentu nakon čega se nastavlja graditi lojalnost i nastoji postići ponovna prodaja drugim prodajnim kanalima.

Dva dana seminara  bila su popraćena interesantnim raspravama kako na samim predavanjima tako i na neformalnim druženjima na kojima se također mogao čuti niz novih ideja i iskustava iz područja strategija u distribuciji osiguranja.




NatragTisakDiskutirajte o temi na forumu

Komentari

Članak nema komentara.

Profil korisnika
Komentari
Najčitanije
Anketa

Kako ocjenjujete razinu digitalizacije u svom radnom okruženju?

Osiguranje Forum

Posjeti forum

tlopar | 15.4.2024. 13:35:51
Izvid štete u slučaju kad okrivljenik prometne nesreće pobjegne
tkrajnov | 20.12.2023. 18:00:32
članak 43 ili 57. zakona o sigurnosti prometa na cestama
mkostincer | 13.10.2023. 22:43:45
Osiguranje od potresa
Dakio | 28.10.2022. 11:36:58
Koliko košta premija UNIQA dopunskog osiguranja?