Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga utvrdila je propuste Jadranskog osiguranja pri rješavanju odštetnih zahtjeva.
HANFA je 29. rujna 2011. donijela rješenje kojim je Jadranskom osiguranju naložila dostaviti cjelokupnu dokumentaciju koja se odnosi na rješavanje dvanaest metodom slučajnog uzorka odabranih odštetnih zahtjeva podnesenih Društvu u razdoblju od 15. 02. 2011. do 15. 08. 2011. na temelju osiguranja vlasnika, odnosno korisnika vozila od odgovornosti za štete nanesene trećim osobama.
Pregledom dostavljene dokumentacije Agencija je utvrdila da je Jadransko osiguranje pri rješavanju tri odštetna zahtjeva propustilo u zakonskom roku dostaviti oštećenim osobama utemeljeni odgovor kada su odgovornost za naknadu štete ili visina štete bili sporni, kao i da je pri rješavanju tri odštetna zahtjeva propustilo u zakonskom roku isplatiti nesporni iznos naknade štete kao predujam kada nije bilo u mogućnosti utvrditi visinu konačnog iznosa štete.
Slijedom navedenog, Agencija je utvrdila da je pri rješavanju šest od dvanaest odštetnih predmeta Društvo postupalo protivno odredbi članka 12. Zakona o obveznim osiguranjima u prometu.
Rješenje koje potpisuje predsjednik uprave HANFE Ante Samodol pročitajte
ovdje...