Hrvatska pošta je 19. listopada 2012. godine, na sam rođendan Euroherc osiguranja, izdala za ovu godinu prvu komercijalnu poštansku marku - "20 godina Euroherca" nominalne vrijednosti 3,10 kn.
Dizajn za marku u nakladi od 100.000 komada potpis je Ivice Šiška, akademskog slikara iz Zagreba. Euroherc osiguranje je tako prva i do sada jedina osiguravateljna kuća u Republici Hrvatskoj koja je izdala poštansku marku i kroz filateliju dala svoj doprinos bogatoj hrvatskoj baštini.
Marka je izdana povodom obilježavanja 20 godina uspješnog poslovanja Euroherc osiguranja u arku od 10 maraka i 10 privjesaka uz prigodnu omotnicu prvog dana (FDC). Motiv same marke simboličan je prikaz razvojnog puta Euroherc osiguranja. Drvo simbolizira rast i razvoj Društva tijekom vremena, dok piramida simbolizira snagu, veličinu i postojanost društva. Motivi Grada Zagreba asociraju na pozicioniranost i postojanost Društva kao snažnog poslovnog subjekta.
Poštanska marka nastavak je planiranih aktivnosti Euroherc osiguranja prigodom obilježavanja njegovog dvadesetog rođendana, ističe se u priopćenju.