Već nekoliko godina za redom, Heraklea uspješno organizira dan posvećen kvaliteti usluge te posebnu pažnju posvećuje unapređenju iste u različitim sektorima poslovanja. Posebna nam je čast što se ovaj jubilarni mystery shopping dan odvija pod pokroviteljstvom predsjednika Republike Hrvatske Ive Josipovića i Ministarstva gospodarstva te Hrvatske gospodarske komore.
Prvi dan bit će posvećen kvaliteti usluge u automobilskom i financijskom sektoru i održat će se 16. travnja u hotelu Antunović u Zagrebu. Zanimljivi i stručni predavači govorit će o trendovima vezanim uz unapređenje poslovanja i kvalitete odnosa s korisnicima u bankama i osiguravajućim kućama, mogućnostima kako mjeriti i unaprijediti rad djelatnika u automobilskoj industriji te će se na okruglom stolu okupiti imena poznatih automobilskih kuća kako bi razmijenili i iznijeli svoja iskustva.
Drugi dan, zajedno s partnerom projekta, Maistrom, pažnja će biti usmjerena na nove trendove poslovanja u turizmu. Događaj će se odvijati u Rovinju u hotelu Lone idući dan, 17. travnja. Iskusni govornici iz privatnog i javnog turističkog sektora podijelit će s nama nove metode koje koriste u svom poslovanju. Govorit će se o iskustvima unapređenja kvalitete usluge na razini županije i otoka, ali i na razini hotelijera. Premijerno će se prezentirati rezultati istraživanja Tajni gost provedenog u sezoni 2013 godine.
Oba dana imaju za cilj dati sudionicima razne primjere uspješnih metoda za unapređenje poslovanja i dosezanja visoke razine kvalitete usluge koje zahtjeva današnji kupac i današnji gost. Sudionici će prisustvovati i godišnjoj dodjeli nagrade za posvećenost kvaliteti usluge.
Dodatna vrijednost za sve sudionike:
-
Speeddating networking – organizirano 45minutno upoznavanje sudionika s ciljem stjecanja novih korisnih kontakata u poslovnom svijetu
- Edukativne radionice – korisne interaktivne radionice za sudionike s vrlo atraktivnim temama renomiranih edukacijskih kuća Ramiro, Ciceron, Radilica
Susret je namijenjen svima koji žele naučiti kako mogu postići zavidne rezultate, a pritom doprinijeti općem rastu kvalitete usluge u Hrvatskoj, navodi se u priopćenju.
PROGRAM 10. MYSTERY SHOPPING DANA POGLEDAJTE
OVDJE.