Profil korisnika

Allianz: redizajn kasko programa

REDAKCIJA - 10.6.2014.

Allianz je predstavio novi, potpuno redizajnirani program kasko osiguranja kojim širi ponudu i klijentima donosi veći izbor. Nova lepeza kasko proizvoda prilagođena je individualnim potrebama različitih klijenata te na hrvatsko tržište uvodi novitete u vidu najširih pokrića po principu osiguranja od svih rizika, uz mogućnost 25 posto niže premije za klijente kojima je sigurnost na prvom mjestu te su spremni sami pokriti manje, estetske štete, odnosno sudjelovati s određenim iznosom u pokriću. Program je razvijen na temelju najbolje prakse unutar Allianz grupe, na način da dugoročno bude održiv te da različitim vozačima s različitim vozilima ponudi adekvatnu zaštitu, navodi se u priopćenju.

Liberalizacija i tržište kasko osiguranja

U skladu s liberalizacijom obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti, kojom je izračun premije prilagođen individualnim karakteristikama vozača i vozila, Allianz se novim kasko programom nastavlja približavati potrebama klijenata te uvodi lepezu mogućnosti u kojoj oni mogu pronaći osiguranje po mjeri vlastitih potreba; Super kasko, Smart kasko, Auto protekt i Totalna šteta. „Zajednički premijski sustav do liberalizacije imao je za posljedicu nerealne cijene kasko osiguranja. Kako je jedna od posljedica liberalizacije postupno spuštanje cijena obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti, tako ona za posljedicu ima i korekciju cijene kasko osiguranja. Iz tog smo se razloga vodili željom da klijentima ponudimo ono što im doista treba, uz mogućnost niže premije, a vjerujemo da će naš novi proizvod doprinijeti i održivosti kasko osiguranja.“, izjavio je Slaven Dobrić, član Uprave za operacije u Allianzu.

Proširena pokrića i asistencije

Za maksimalnu zaštitu klijenata, Allianz je uveo najšira pokrića po principu osiguranja od svih rizika, što znači da su sada pokrivene i nezgodne situacije poput mačke u motoru ili oštećenje vozila uslijed puknuća cjevovoda, a među proširenim pokrićima dodatno se još ističu i prtljaga te naknadno ugrađena oprema. Kako bi klijentima na što transparentniji način komunicirali što sve njihova polica uključuje, u novim pokrićima uključeno je sve osim manjeg broja izričito isključenih rizika, a za lakše snalaženje u lepezi novih proizvoda, Allianz je razvio i web aplikaciju koja prema individualnim potrebama savjetuje klijente pri odabiru proizvoda. Asistencija pomoći na cesti od sada pokriva i susjedne zemlje izvan EU, u koje hrvatski državljani najčešće putuju (BiH, Crna Gora, Srbija i Makedonija). Ova asistencija uključuje i situacije kojih se sjetimo tek kad nam se dogode, kao što je gubitak ključeva ili krivo utočeno gorivo, a suradnja unutar Allianz grupe omogućuje brzu i jednostavnu reakciju kada je ona najpotrebnija.

Nagradna igra i pogodnosti unutar MultiPlusCard programa

Vjerni klijenti s dvije ili više polica u Allianzu ostvaruju do 15 posto popusta, a sve police ugovorene do 31. kolovoza 2014. sudjeluju u nagradnoj igri s mogućnošću dobitka Volkswagen Passata, putovanja za dvije osobe na utakmicu FC Bayerna u Allianz Arenu ili na utrku Formule 1 u Abhu Dhabi. Allianz je jedini osiguratelj koji nudi pogodnosti unutar MultiPlusCard programa, a zahvaljujući tom partnerstvu klijenti za vrijeme nagradne igre ostvaruju duple bodove te korištenjem MultiPlusCarda i kartica Zagrebačke banke ostvaruju dvostruku, odnosno trostruku šansu za dobitak nagrade.


NatragTisakDiskutirajte o temi na forumu

Komentari

Članak nema komentara.

Profil korisnika
Komentari
Najčitanije
Anketa

Kako ocjenjujete razinu digitalizacije u svom radnom okruženju?

Osiguranje Forum

Posjeti forum

tlopar | 15.4.2024. 13:35:51
Izvid štete u slučaju kad okrivljenik prometne nesreće pobjegne
tkrajnov | 20.12.2023. 18:00:32
članak 43 ili 57. zakona o sigurnosti prometa na cestama
mkostincer | 13.10.2023. 22:43:45
Osiguranje od potresa
Dakio | 28.10.2022. 11:36:58
Koliko košta premija UNIQA dopunskog osiguranja?