Brend AXA Grupe, vodeće svjetske osiguravajuće kompanije koja u Srbiji posluje preko AXA Osiguranja, proglašen je za najbolji globalni brend u osiguranju koji brine o očuvanju životne sredine. U godišnjem izveštaju „Najbolji globalni zeleni brendovi 2014“ (Best Global Green Brands 2014), koji je tradicionalno objavila organizacija „Interbrand“, AXA je četvrtu godinu uzastopno plasirana među 50 globalnih lidera koji brinu o ekologiju i doprinose očuvanju čovjekove okoline. AXA je jedina kompanija na svijetu iz osiguravajuće industrije i financijskih usluga uopće, koja se nalazi na ovoj prestižnoj listi.
U rangiranju kompanija „Interbrand“ polazi od toga koliko one u svakodnevnim poslovnim aktivnostima vodi računa o očuvanju životne sredine, šta sve poduzimaju i kako doprinose rješavanju ekoloških problema i podizanju svijesti o njima i na koji način ih zajednica u kojoj posluju doživljava kao „zeleni“ brend.
Za visoko pozicioniranje brenda AXA Grupe, važne su brojne aktivnosti koje je kompanija poduzela u razumjevanju i borbi protiv globalnih klimatskih promena. AXA je osnovala znanstveni fond koji se bavi istraživanjima klimatskih promena, a u suradnji sa nevladinom organizacijom „Care“ konstantno se pruža pomoć najugroženijim stanovnicima planete u prevladavanju opasnosti koje donose klimatske promene.
Pored toga, AXA Grupa je uspjela smanjiti direktan negativni utjecaj na životnu sredinu kroz smanjenje potrošnje energije za 16 posto u poslednjih pet godina i redukciju trošenja vode za 4 posto u istom periodu. Vidan je napredak u upravljanju otpadom, a samo u prethodnoj godini čak 51 posto kertridža je reciklirano na nivou cijele kompanije.