Brend AXA Grupe, koja djeluje u Srbiji preko AXA Osiguranja, proglašen je šesti put zaredom za najbolji globalni brand u osiguranju, po izboru Interbrenda. Vrijednost AXA marke porasla je 14 posto u posljednjih godinu dana i procijenjena je na 8,1 milijardu dolara.
AXA-Group
Na listi 100 najboljih globalnih svjetskih brandova, koju tradicionalno objavljuje francuska konzultantska kuća Interbrend, među kojima su internacionalni giganti poput Apple, Google, Coca Cola, Microsoft, Facebook i mnogi drugi, AXA Grupa zauzima 53 mjesto i najbolje je rangirana osiguravajuća tvrtka na svijetu.
Vodeća pozicija AXA marke učvršćena je između ostalog i ekspanzijom na novim tržištima, ulaganjima u digitalne i start-up projekte, brojnim društveno odgovornim i humanitarnim aktivnostima. U prethodnoj godini AXA se posebno istakla ulažući u obrazovanje i pomoć najmlađoj populaciji diljem svijeta da steknu što bolje uvjete za školovanje i napredovanje.
Ranije ove godine, AXA brand dobio je još jedno priznanje. U izboru Interbrenda proglašen je za 50 najboljih globalnih brandova koji vode računa o zaštiti prirodne sredine. I u ovom području, AXA je najbolji globalni brand u osiguranju.
Od 2010. godine brend AXA prisutan je iu Srbiji, preko tvrtke AXA Osiguranje, koja je danas najbrže rastuća osiguravajuća kuća na tržištu