Lloyd's of London bacio je oko tržište islamskog osiguranja, poznatog kao „takaful“, kako bi ojačao svoj položaj na tržištima u razvoju te je trenutno u razgovorima s regulatorom u Maleziji s ciljem formiranja prodajnih ureda u toj zemlji.
Tržišna strategija ovog londonskog društva je širenje na brzo rastućim tržištima gdje je penetracija osiguranja još uvijek niska, piše Reuters, napominjući da je Lloyd's već otvorio ured u Dubaiu i jedan je od osnivača Islamskog osigurateljnog udruženja Londona (Islamic Insurance Association of London), koje je s radom započelo ovaj mjesec.
Takaful osiguranje zasnovano je na konceptu uzajamnosti i slijedi religijske smjernice koje se mogu pokazati izazovnima u financijskom sektoru budući da zabranjuju kamatu i čistu novčanu špekulaciju.
Lloyd's će također ciljati i na Saudijsku Arabiju i Ujedinjene Arapske Emirate, te je u razgovorima sa središnjom bankom Malezije o tomu kako pristupiti tom tržištu, naglasio je Vincent Vandendael, direktor globalnih tržišta Lloyd's-a.
Ta tri tržišta predstavljaju najveći potencijal islamskog osiguranja, sektora za koji Ernst & Young procjenjuje da će do 2017. vrijediti 20 milijardi dolara.