Profil korisnika

Allianz uveo mobilne zastupnike

REDAKCIJA - 8.9.2015.

Allianz je na hrvatsko tržište uveo potpuno mobilne zastupnike te mijenja način rada u osiguranju. Cjelokupni proces ugovaranja police sada je moguće obaviti odmah, u vrijeme i na mjestu koji najviše odgovaraju klijentu, a brza i jednostavna priprema, izmjena, ispis i potpis ponude na licu mjesta postali su stvarnost. Allianz zastupnici mogu odgovoriti na sva pitanja klijenta, bez odlaska u ured i zakazivanja novih sastanaka. 

Zahvaljujući novoj tablet aplikaciji, razvijenoj u suradnji s HT-om, Combisom, IT Sistemima i InfoCumulusom , u potpunosti je digitaliziran proces ugovaranja osiguranja. Mobilni zastupnik putem tableta pristupa svim potrebnim podacima o klijentu te mu trenutačno može ponuditi cjeloviti pregled svih vrsta osiguranja. Ovisno o željama klijenta, zastupnik na licu mjesta ponudu može prilagoditi te izračunati premiju, a klijent željenu policu odmah može i prihvatiti koristeći e-potpis, nakon čega mu se polica prosljeđuje elektroničkom poštom ili se ispisuje putem mini prijenosnog pisača.

Aplikacija je zamišljena kao „ured na dlanu“ kojeg zastupnik nosi sa sobom gdje god se klijent nalazio i kada god ga zatrebao, pri čemu olovka i papir postaju sasvim nepotrebni. Cjelokupni proces je ubrzan i povećana je njegova učinkovitost, a pristup proizvodima znatno je olakšan.
 
„Svijet u kojem živimo sve se više digitalizira i postaje mobilan pa tako i navike naših klijenata. Nakon prošlogodišnjeg uvođenja mobilnih procjenitelja, napravili smo sljedeći logični korak u digitalizaciji poslovanja. Mobilni zastupnici omogućuju nam manju administraciju, brže radne procese, veću efikasnost i bolju prilagodbu potrebama i životnim navikama naših klijenata. Osim toga, digitalizacija procesa i smanjenje potrošnje papira pridonose očuvanju okoliša, o čemu uvijek vodimo računa.“, izjavila je Tajana Horvat, direktorica Sektora za informatiku i organizaciju u Allianzu.

Novi način rada obilježava prekretnicu u načinu prodaje osiguranja jer rješava veliki broj problema s kojima su se zastupnici do sada svakodnevno susretali. Mobilni zastupnici doprinijet će profesionalnosti rada, koji u Allianzu od sada više neće biti isti, na obostrano zadovoljstvo zastupnika i klijenata.

„Projekt mobilni zastupnik razvijali smo u uskoj suradnji s našim zastupnicima. Razvoj tehnologije ne ide u smjeru da računala zamijene ljude, već da tehnologija pomogne, uštedi vrijeme te time omogući bolju organizaciju posla i veću učinkovitost“, izjavio je Krešimir Bihar, direktor Sektora vlastitih kanala prodaje u Allianzu, te dodao kako su zastupnici pozitivno prihvatili novu tehnologiju te da prevladava osjećaj ponosa među njima kao pionirima koji uspješno prate korak s vremenom i predvode u razvoju industrije.


NatragTisakDiskutirajte o temi na forumu

Komentari

  1. milivoj1

    12.9.2015. u 20:42
    Triglav osiguranje je to uveo prije par godina, nije pokazalo rezultate, znanje mora imati zastulnik, a ne kompjuter (lopata).
  2. MareVZ

    11.9.2015. u 11:09
    Ja se slažem da Allianz ima najveću "potrošnju" zastupnika, ali tu nije problem u Allianzu nego u ljudima koji dođu raditi. Ja radim u Allianzu sedam godina, ali nažalost viđam ljude koji se uopće ne trude, a još manje ne žele učiti niti raditi. Dođu tu da imaju neko plaću i da mogu sjediti po kavama, a rad i učenje im je zadnje na pameti. Ne ja nisam menadžer, nego običan zastupnik koji je kad počeo raditi u Allianzu je radio od 7 do 7 i sve vikende, nije sjedio po kavama, svaki termin sa klijentom je odrađen sa općim uvjetima osiguranja za što je dogovoren termin. Ako netko radio u Allianzu tako i toliko taj je sigurno i dalje u Allianzu sa dobrom plačom i velim znanjem.
    A što se tiče same digitalizacije, ako vi radite kako treba i ako imate znanje vama je svejedno na čemu radili jer niti ručni izračuni kod klijenta niti najnoviji tablet vam neće pomoći u tome.
  3. gradac

    11.9.2015. u 8:26
    Slažem se potpuno.Zato svojim strankama uvijek kažem:
    "... kad imate kavih pitanja u svezi osiguranja, uvijek zovite mene, jer ste za mene-osoba,a za moje kolege iz administraciju-samo broj. .."
    A imam osjećaj, da Allianzu interna prodajna mreža ne igra baš neku ulogu, jer se više oslanjaju na ZABA kanal prodaje.
  4. neutrino

    10.9.2015. u 19:12
    Potpuno se slažem s komentarom od @abarth.
    U svim uslužnim djelatnostima,a tu spadaju i osiguranje,financijsko savjetovanje,najjača snaga svake firme su obrazovani i stručni ljudi.
    A što se tiče Allianza,opće je poznato da oni imaju najveću fluktuaciju i "potrošnju" zastupnika što posljedično znači da imaju prodajni kadar sa niskom razinom znanja i iskustva.
  5. abarth

    10.9.2015. u 16:17
    Ako imate dobrog zastupnika koji poznaje struku tada nema problema sa bilo kojom strankom a ako nemate dobre zastupnike koji imaju slabu komunikaciju i struku tada Vam tariferi prodaju osiguranje a da objekte i proizvode nisu nikad vidjeli. Ti veliki kvazi menageri ne razvijaju znanje zastupničke mreže nego sve pod sobom gaze i misle da će roboti prodavati osiguranje. Osiguranici su ljudi, imaju osjećaje i vežu se za znanje ljudi i daju povjerenje svom zastupniku.
    Interesantno bi bilo da zaposlite informatičare koji će prodavati osiguranje umjesto zastupnika.
    Mislim da će te tim načinom smanjiti troškove, ali izgubiti ljude jer ljudi i osiguranici nisu spomenici. Sve ostaje na Menagerima:)))))))))))))
    Lp
Profil korisnika
Komentari
Najčitanije
Anketa

Kako ocjenjujete razinu digitalizacije u svom radnom okruženju?

Osiguranje Forum

Posjeti forum

tlopar | 15.4.2024. 13:35:51
Izvid štete u slučaju kad okrivljenik prometne nesreće pobjegne
tkrajnov | 20.12.2023. 18:00:32
članak 43 ili 57. zakona o sigurnosti prometa na cestama
mkostincer | 13.10.2023. 22:43:45
Osiguranje od potresa
Dakio | 28.10.2022. 11:36:58
Koliko košta premija UNIQA dopunskog osiguranja?