Brend AXA Grupe, koja posluje u Srbiji preko AXA Osiguranja, proglašen je danas, sedmi put za redom, za najbolji globalni brand u osiguranju, po izboru Interbranda. U posljednjih godinu dana vrijednost brenda AXA porasla je 14 posto i iznosi 9,2 milijarde dolara - navodi se u priopćenju.
Na listi 100 najboljih globalnih brandova, koju tradicionalno objavljuje francuska konzultantska kuća Interbrend, AXA je ove godine zauzela 48 mjesto, što je najbolji plasman kompanije ikada na ovoj prestižnoj rang listi. Pored toga što je napredovao na listi, brand AXA je ostao najbolje rangiran među osiguravajućim kompanijama na svijetu.
U posljednje dvije godine vrijednost brenda AXA povećana je za 30 posto. Pored odličnih poslovnih rezultata, rastu su najviše doprinijeli ekspanzija na tržištima Azije, Afrike i Južne Amerike, ubrzana digitalna transformacija kompanije, kao i još bolja povezanost i servisiranje klijenata zasnovani na korištenju modernih komunikacijskih tehnologija.
Svakog listopada Interbrend tradicionalno objavljuje listu najboljih svjetskih brandova, među kojima su internacionalni giganti poput Apple, Google, Coca Cola, Microsoft i druge vodeće globalne kompanije. Metodologija Interbranda smatra se za jednu od najmjerodavnijih u poslovnom svijetu kada je u pitanju mjerenje vrijednosti brendova.