Croatia osiguranje vodeći je osiguravatelj na hrvatskom tržištu, s udjelom u ukupnoj zaračunatoj premiji od 26,5 posto, s članicom Grupe Croatia zdravstveno osiguranje 29,0 posto, navodi se u priopćenju.
U 2015. godini Croatia osiguranje d.d. je iskazala dobit prije poreza u iznosu od 67,1 mil. kuna (dobit nakon poreza 45,8 mil. kuna).
Zarađena premija iznosi 2.056,5 mil. kuna i bilježi povećanje za 1,1 posto. Ukupna zaračunata bruto premija veća je za 1,2 posto i iznosi 2.307,9 mil. kuna.
Zaračunata premija neživotnih osiguranja iznosi 1.794,4 mil. kuna i manja je za 6,2 posto prema istom razdoblju prethodne godine. Najveći pad i dalje bilježi osiguranje od auto odgovornosti što je rezultat pada cijena uslijed liberalizacije tržišta. Zaračunata premija životnih osiguranja iznosi 513,5 mil. kuna i bilježi porast za 40,1 posto kao rezultat ubrzanog razvoja prodajne mreže, ponajviše bankokanala.
Kombinirani razmjer, kao najvažniji pokazatelj uspješnosti u segmentu neživotnih osiguranja u 2015. godini iznosi 104,1 posto što je za 15 postotnih bodova bolje u odnosu na isto razdoblje 2014. Godine. Razmjer šteta bolji je za 2,2 postotna boda i iznosi 58,7 posto. Racionalizacija ukupnih troškova poslovanja i smanjenje poslovnih rashoda najviše je utjecalo na poboljšanje razmjera troškova za 12,8 postotnih bodova koji u 2015. iznosi 45,4 posto.
Konsolidirani rezultat (Grupa CO – poslovanje u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Makedoniji, Srbiji i na Kosovu)
Ukupna zaračunata bruto premija na razini Grupe u 2015. godini iznosi 2.967,9 mil. kuna i bilježi povećanje od 3,5 posto. Od toga zaračunata bruto premija neživotnih osiguranja iznosi 2.365,8 mil. kuna i bilježi smanjenje od 2,6 posto, dok zaračunata bruto premija životnog osiguranja iznosi 602,1 mil. kuna i bilježi povećanje od 36,9 posto.
Zarađene premije u izvještajnom razdoblju iznose 2.688,2 mil. kuna što čini 81,1 posto ukupnih prihoda i bilježe povećanje od 3,3 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine.
U kompaniji je tijekom 2015. godine dovršena prva faza restrukturiranja koja je za rezultat imala racionalizaciju i stabilizaciju poslovanja te promjenu omjera zaposlenih u prodaji i administraciji, uz trend jače orijentacije prema prodaji i u narednom razdoblju. Nastavak transformacije kompanije prema dugoročnoj održivosti te očuvanju i jačanju tržišne pozicije, za fokus će imati daljnji razvoj proizvoda, usluge i dostupnosti postojećim i budućim klijentima te povećanje efikasnosti poslovanja i smanjenje rashoda.