Povodom obilježavanja Europskog i Svjetskog tjedna novca, koji se ove godine održava od 27. ožujka do 2. travnja 2017., predstavnici osiguravajućeg društva GRAWE Hrvatska d.d. održat će edukativna predavanja za više od 800 djece i mladih, ističe se u priopćenju za medije.
Povodom Europskog i Svjetskog tjedna novca, koji se ove godine obilježavaju pod sloganom „Uči. Štedi. Zaradi.“ („Learn. Save. Earn“), predstavnici GRAWE-a održat će edukativna predavanja za učenike 30 srednjih škola u Hrvatskoj, jedne osnovne škole te za studente Pravnog fakulteta u Osijeku. Procjenjuje se da će predavanja o osobnim financijama i važnosti osiguranja odslušati više od 800 djece i mladih.
„Statistički podaci pokazuju da najmanju razinu financijske pismenosti u Hrvatskoj imaju mlađi od 19 godina, stoga je većina naših aktivnosti namijenjena educiranju djece i mladih, kojima želimo pomoći da postanu financijski educirani i svjesni mogućih rizika“, izjavila je Sanja Gržetić, voditeljica Odjela korporativnih komunikacija i marketinga u GRAWE Hrvatska d.d. “Kao i prethodnih godina, većina naših aktivnosti namijenjena je srednjoškolcima, ali smo ove godine uključili i studente i osnovnoškolce. Prepoznali smo projekt studentske udruge Ekonomska klinika, čiji predstavnici organiziraju interaktivne radionice za osnovnoškolce pod nazivom „Pomažemo velikima, zašto ne i malima?“, u čemu ćemo ih poduprijeti kao Zlatni sponzor“.
Te su aktivnosti samo dio strategije koju GRAWE već godinama provodi s ciljem podizanja svijesti o važnosti odgovornog planiranja budućnosti i kojima nastoji pridonijeti poboljšanju financijske pismenosti u Hrvatskoj, ističu iz te osiguravajuće kuće.
„Educiranje javnosti o važnosti odgovornog postupanja s financijama i inače je u fokusu našeg poslovanja, ne samo za vrijeme Europskog i Svjetskog tjedna novca“, dodala je Gržetić. „Transparentnim poslovanjem i komunikacijom te profesionalnim savjetovanjem naših korisnika doprinosimo boljem razumijevanju financijskih pojmova i rizika, što im može omogućiti financijski sigurniju budućnost. Ipak, najviše nas vesele aktivnosti namijenjene mladima“.
Mladima, ali i ne samo njima, namijenjene su aktivnosti GRAWE-a na društvenim mrežama, kojima, između ostalog, nastoje jednostavnim rječnikom i zabavnim stilom približiti osiguranje.