Allianz Zagreb je i u 2016. godini, koju su obilježile strukturne promjene u upravljanju kompanijom, ponudi proizvoda i odnosima s klijentima, nastavio stabilno i uspješno poslovati te je godinu završio na vodećoj poziciji u životnim osiguranjima.
U 2016. Allianz je ostvario ukupan bruto premijskim prihod od 1,116 milijardu kuna što je 6,3 posto manje od godine prije. Istodobno je ostvarena bruto dobit u iznosu od 100,5 milijuna kuna, a granica solventnosti, važan pokazatelj kvalitete poslovanja, lani je iznosila 237,5 posto, ističe se u priopćenju.
U životnim osiguranjima Allianz je zabilježio rast premijskog prihoda od 0,7 posto te je istodobno uspješno obranio dugogodišnju lidersku poziciju u ovom tržišnom segmentu. Allianzova premija u životnim osiguranjima u 2016. godini dosegnula je 539,7 milijuna kuna, a tržišni udjel iznosio je 18,5 posto. Ovi izvrsni rezultati ostvareni su uz promjene portfelja životnog osiguranja te prelazak s klasičnih osiguranja na unit linked proizvode. Iako je Allianz s takvom promjenom krenuo prije ostatka tržišta osiguranici su je odlično prihvatili te su ovi proizvodi lani ostvarili udio od 29,4 posto u ukupnoj prodaji životnih osiguranja.
U neživotnim osiguranjima Allianz je u 2016. godini također stabilno poslovao poziciju uz ukupni bruto premijski prihod od 576,4 milijuna kuna. Bolje rezultate u odnosu na tržište ostvario je u segmentima neživotnih osiguranja kao što su osiguranja od odgovornosti, putno zdravstveno osiguranje te Kasko osiguranje.
Prošlu je godinu u Allianzu obilježio uspješan završetak procesa transformacije njegove prodajne mreže i implementacija poduzetničkog modela. Uz široku podršku Allianza 196 zaposlenika iskoračilo je u poduzetništvo te s kompanijom nastavilo suradnju kroz vlastite agencije.
„Izuzetno smo zadovoljni načinom na koji smo proveli transformaciju prodajne mreže i prvim rezultatima koje takav novi pristup prodaji donosi i Allianzu i našim zastupnicima-poduzetnicima. Ova transformacija korist donosi i našim klijentima jer nam omogućava da se još više usmjerimo na odnose s klijentima, na razumijevanje njihovih potreba i pružanje još kvalitetnije usluge i podrške. Uz uspješnu implementaciju ove značajne promjene u prodaji i lani smo nastavili s procesom digitalizacije poslovanja te uvođenjem inovacija. Zadovoljni smo ukupnim postignutim rezultatima u poslovanju koji su u skladu s našim očekivanjima. Posebno smo zadovoljni što smo u izuzetno konkurentnom okružju i uz zaokret prema unit linked proizvodima zadržali poziciju lidera u životnim osiguranjima. U ovoj godini očekujemo daljnji rast ove vrste proizvoda životnih osiguranja, dok u neživotnim osiguranjima prostor za rast vidimo u kasko osiguranijima“, komentirao je predsjednik Uprave Boris Galić.
AZ obvezni mirovinski fondovi su krajem 2016. godine upravljali s 33,1 milijardom kuna što čini gotovo 40 posto tržišnog udjela u imovini pod upravljanjem obveznih mirovinskih fondova dok AZ dobrovoljno mirovinsko društvo upravlja s nešto više od 1,91 milijardom kuna što čini 54 posto tržišnog udjela u otvorenim dobrovoljnim mirovinskim fondovima.