Central osiguranje proširilo je svoju ponudu te u Novu 2018. godinu ušlo s uslugom „online“ putnog zdravstvenog osiguranja.
U okviru aktiviranog
web shopa moguće je ugovoriti pojedinačno i obiteljsko putno zdravstveno osiguranje, a razinu pokrića klijenti samostalno biraju. Ostvarena je suradnja s
Coris asistencijom koja pruža podršku osiguranicima u slučaju bolesti ili nesretnog slučaja i dostupna je 24 sata dnevno.
Osiguranje se sigurno i jednostavno može platiti kreditnim i debitnim karticama, a nakon izvršene uplate ugovaratelj osiguranja na svoju e-mail adresu automatski dobiva policu osiguranja, zajedno s pripadajućim uvjetima i uputama o postupanju u slučaju bolesti ili nezgode.
Novi Centralov servis online putnog zdravstvenog osiguranja implementirala je informatička tvrtka In Cubis d.o.o., a za uspostavljanje sigurne veze između webshop-a i kartičarskih kuća zadužen je PikPay, servis za autorizaciju i naplatu kreditnih i debitnih kartica.
Inače, Central na tržištu BiH djeluje od 1. srpnja 2016., a prema izvješću Agencije za nadzor osiguranja FBiH ukupna premija u prvih jedanaest mjeseci 2017. iznosila je 24.101.403 KM te društvo drži 6. poziciju od ukupno 13 društava koja se bave poslovima neživotnog osiguranja u FBiH.