Profil korisnika

VOĐE! GDJE IH PRONAĆI? KAKO IH RAZVITI? ČEMU IH POUČITI?

SPASOVSKI - 29.10.2001.

Uhvatite priliku!
Imamo pobjednika. To je jednostavan test, no on pravi razliku u svijetu.
Osim toga, nisam spomenuo koju knjigu dati kao test, zar ne?
Naravno, možete dati MLM - basic (knjiga koja pokazuje osnovne korake u MLM-u), zbog toga što će učiti o odličnim tehnikama uključivanja ljudi. Bilo koja od mojih nekoliko izvrsnih knjiga bila bi pogodna.
No, nije važno koju knjigu dajete kao test!
Zašto? Zato što je to samo test. Vi ne provjeravate postupke svog potencijalnog vođe. Zapamtite, gotovo svatko će reći da želi postati vođa, no govor je jeftin. Vi morate provjeriti njegovo obvezivanje.
Dakle, ako vam MLM - basic knjiga nije pri ruci, možete dati i magazin tvrtke ili bilo kakvo štivo u kojem piše o MLM-u, zar ne? To uopće nije važno. Vi samo radite provjeru.
Osim toga, ako nemate knjigu ili magazin, što još možete dati kao test?
Možete koristiti video-vrpcu ili audio kazetu ili neka vaš potencijalni vođa dođe na konferenciju - ili ga pošaljite u dućan po mlijeko i kekse. To je samo test.
Ali ako nemate knjigu ili audio-kazetu ili video-kazetu, onda možete razmisiti i o svojim sposobnostima vođenja.
Opasnost! Opasnost! Depresija se približava!
Kad potencijalnim kandidatima za vođu date ovaj test, moram vas upozoriti: možda ćete postati depresivni.
Nakon što pročitate ovaj članak, vjerojatno ćete zgrabiti knjigu MLM - basic i odmah dati ovaj test svome prijatelju, mužu svoje sestre, svojim najboljim suradnicima. Možda ćete previše očekivati od tih ljudi.
Ispričat ću vam priču o svom prijatelju. Prilično mu je dobro išlo u poslu, no nakon što je čuo za ovaj test, dao ga je svim svojim suradnicima.
Nakon godine dana me nazvao i rekao:
"Prošle godine poslušao sam tvoj savjet i dao test svojim najboljim suradnicima. Dao sam im knjigu. Evo što se dogodilo. Svi moji takozvani potencijalni vođe - su pali! Vrlo sam se loše osjećao i bio depresivan.
"Evo što sam potom učinio. Dao sam isti test gomili prosječnih ljudi - znate, ljudima koji nisu imali dobar auto, nisu imali mnogo kontakata, nisu imali dobar vokabular i koji se nisu činili dobrim kandidatima - običnim suradnicima koji nisu bili tako dobri kao moji top-ljudi.
Ponovo, neki od ovih prosječnih ljudi su pali na testu. Međutim, nekoliko tih suradnika prošlo je test i utrošio sam posljednjih godinu dana na rad s njima. To je bila najproduktivnija godina mog života!
Ne moram nazivati te ljude da bih bio siguran da će doći na okupljanja. Oni zovu mene da bi bili sigurni da ću ja doći. Na tim okupljanjima u svezi poslovne mogućnosti imamo najpozitivnije ljude - ljude koji su motivirani, koji znaju kamo idu. To je bila fantastična godina!"
Razlog zbog kojeg vam pričam ovu priču nije zato što ima sretan završetak.
Govorim ovu priču zbog toga što znam što će se dogoditi nakon što pročitate ovaj članak.
Stavit ćete mnogo svojih najboljih suradnika na test i većina njih će pasti na testu. Tada ćete reći:
"Znam da bi moj prijatelj bio stvarno dobar vođa i jedini razlog zašto nije pročitao knjigu je..."
I počet ćete izmišljati isprike za ljude koji nisu spremni postati vođe.
Potom ćete početi ulagati svoje vrijeme s uistinu dragim ljudima koji nisu prošli test - i koji neće postati vođa. To je loše za posao.
Budite, dakle, pripremljeni na razočaranje. Nemojte rezultate shvaćati osobno. Vi samo tražite suradnike koji će proći test i koji su voljni uložiti akciju da bi potkrijepili svoje riječi.
Nastavimo.
Stavili smo svoje suradnike na test i sada smo identificirali ljude koji izgledaju poput običnih suradnika, koji postupaju poput običnih suradnika, ali koji su posebni ljudi. Tih nekoliko odabranih ljudi bit će sada istrenirano da postanu vođe.
Slijedi pitanje za $64.000!
Sjećate li se koraka  3 s početka ovog članka? Ako ne, podsjetit ću vam na ova tri logična koraka.
Korak  1: Definicija onoga što vođa jest.
Imamo tri definicije. Ovaj korak je jednostavan.
Korak  2: Kako pronaći vođe.
Upravo smo to otkrili. Naravno da možemo pronaći vođe, no oni će biti samo privremeni vođe. Trajan način za izgradnju vođa je da se istrenira obične suradnike koji su prošli test kako bi postali vođe.
Korak  3: Čemu naučiti vođe.
Da, to je veliko pitanje. Što to vođe znaju a suradnici ne znaju?
Pogledajmo to ovako. Naučili ste novog suradnika da bude dobar suradnik - a to znači da ste ga naučili:

 sve o prezentaciji marketing plana,
 sve o kompaniji,
 kako biti lojalan,
 kako izgrađivati mrežu,
 kako biti pozitivan,
 kako efikasno sponzorirati,
 kako prezentirati proizvode,
 kako duplicirati svoj napor itd.

Nakon što ste svog suradnika naučili svim tim važnim vještinama, imate uistinu dobro istreniranog suradnika - ali nemate vođu!
Sada odlučite da ćete obučiti svog suradnika da postane vođa.
Čemu ga namjeravate naučiti?
Odlično pitanje!
No, odgovor je predugačak da bi stao u ovaj članak.
Za dodatne informacije I sugestije pišite na e-mail gino@kvarner.net

NatragTisakDiskutirajte o temi na forumu

Komentari

Članak nema komentara.

Profil korisnika
Komentari
Najčitanije
Anketa

Kako ocjenjujete razinu digitalizacije u svom radnom okruženju?

Osiguranje Forum

Posjeti forum

tlopar | 15.4.2024. 13:35:51
Izvid štete u slučaju kad okrivljenik prometne nesreće pobjegne
tkrajnov | 20.12.2023. 18:00:32
članak 43 ili 57. zakona o sigurnosti prometa na cestama
mkostincer | 13.10.2023. 22:43:45
Osiguranje od potresa
Dakio | 28.10.2022. 11:36:58
Koliko košta premija UNIQA dopunskog osiguranja?