Isplata štete u samo 5 dana
REDAKCIJA - 29.6.2009.
Allianz osiguranje u najizazovnijem trenutku koje financijsko tržište pamti, uvodi novi standard u proces obrada odštetnih zahtjeva– isplatu šteta u samo pet dana od prijave. Novi standard se odnosi na štete nastale na vozilima, nekretninama ili nekoj drugoj osiguranoj imovini.
Relevantna istraživanja koja se na godišnjoj razini provode na hrvatskom tržištu osiguranja pokazuju kako je osiguranicima, kada je riječ o osiguranju vozila, nekretnina ili druge imovine, najbitniji faktor brzina isplate štete.
Temeljem tih rezultata i stalnim unapređenjem poslovnih procesa Allianz od 29. lipnja u svoje poslovanje uvodi novi standard – isplatu štete u roku od samo 5 dana od prijave. Sam proces prijave štete se ne mijenja. Po nastanku osiguranog slučaja klijenti mogu prijaviti štetu online, putem besplatnog telefona (0800 5000), putem telefaksa ili u najbližoj poslovnici Allianza.
Tom prilikom, klijenti navode i opisuju situaciju koja je dovela do štete te dostavljaju svu dokumentaciju kojom raspolažu.Nakon prijave, isti ili najkasnije sljedeći dan radi se procjena štete. Klijentu se potom isplaćuje odšteta temeljem kalkulacije visine popravka. Sve navedeno odvija se u roku 5 dana od prijave štete uz pretpostavku da je dostavljena sva dokumentacija potrebna za obradu štete i da postoji obveza za naknadu štete ne odnosi na zahtjeve za naknadu po životnim osiguranjima te u slučaju da nije dostavljena sva dokumentacija potrebna za utvrđivanje obveze za naknadu štete. Šteta će se isplatiti u istom roku, ali kada bude dostavljena cjelokupna dokumentacija. Također, u predmetima u kojima klijenti potražuju nadoknadu zbog pretrpljenih ozljeda, šteta ne može biti obrađena i isplaćena dok ne završi liječenje stranke i dostavi se cjelokupna medicinska dokumentacija, za što je u pravilu potrebno više od 5 dana
Komentirajući novi standard koju uvode u svoje poslovanje Slaven Dobrić, član Uprave odgovoran za ovaj projekt komentirao je: „Drago mi je da je upravo Allianz prvi na tržištu prepoznao važnost koju brzina isplate štete predstavlja našim klijentima. Imajući u vidu trenutnu situaciju na tržištu, klijentima želimo pokazati da u trenucima financijskih izazova i nelikvidnosti, u nama mogu pronaći pouzdanog partnera koji prepoznaje njihove želje i potrebe. Naša dugogodišnja praksa – osluškivanja potreba klijenata – rezultirala je ovim unaprijeđenjem poslovanja.“