Prodaja osiguranja

O voditelju

Poštovani čitatelji,

prodaja osiguranja je jedan od najzahtjevnijih poslova, a kvalitetan zastupnik osiguranja možete postati samo nakon dugogodišnjeg rada. Iako je napisano puno knjiga o prodaji, nadam se da će ovi savjeti olakšati posao svim novim zastupnicima, a iskusnim osvježiti znanje.

Slobodno nam pišite, pitajte i predlažite koje teme želite da se posebno obrade ili nam pošaljite Vaša iskustva kao zastupnika osiguranja koje ste doživjeli na terenu, a koja bi bila korisna i za ostale čitatelje.

Voditelj rubrike: Dario Kuhar, dipl.ing

 za članove

Odabir aktivnosti u procesu prodaje osiguranja

Bez obzira na visinu budžeta za promociju i oglašavanje, kao potporu prodaji, prodajni agenti u osiguranju češto se susreću s činjenicom da je na njima odgovornost kako realizirati zadani plan. Koliko su efikasne aktivnosti koje provodite u procesu prodaje? Imate li iskustva sa situacijom da ste bil...

 za članove

Kucajući na vrata osiguratelja

Tražeći ponude osiguranja više puta sam bila s druge strane pulta ili telefonske žice te svjedočila kronično lošoj komunikaciji i čak neljubaznosti zastupnika osiguranja, a vjerovali ili ne ponekad je potrebno dosta vremena da bi se uopće došlo do osobe zadužene za prodaju osiguranja. Donosim Vam svoja iskustva kojima će se neki nasmijati, drugi čuditi, a neki će se možda prepoznati.

 za članove

Nadziranje prodaje

Dobar zastupik osiguranja mora nadzirati prodaju ili u fazi zaključivanja prodaje može očekivati probleme. Naime zbog lošeg nadzora same prodaje često se dešava da odlična prezentacija vrijedna povjerenja do zaključenja prodaje, ne završi sklapanjem police, iako ste preko puta sebe imali klijenta ko...

 za članove

Dajte klijentu uvijek nešto više

Zašto bi se vaši osiguranici uvijek vratili baš vama? Što bi trebalo napraviti da kada završite s njim prodajni razgovor ili spustite slušalicu, prestane čitati vaše pismo ili slično kaže: "Ovi su stvarno izvrsni. Dobro da su me nazvali (ili došli k meni)." Vrlo je bitno da klijent bude zadovoljan ...

 1 komentar

Isplati li se posao zastupnika i posrednika?

Da posao prodaje osiguranja traži potpunu predanost poslu poznato je svima koji su se tim poslom bavili, a upravo kroz posao prodaje osiguranja svoje je prve korake u osiguravateljnom poslu napravila većina čitatelja ovog portala. Suočeni sa imperativom opstanka i sa relativno skromnim tržištem...

 za članove

I čestitka može zadržati kupca

Slanje rođendanskih i drugih vrsta čestitki klijentima koje šalju mobilini operateri, banka ili osiguravajuća društva, događaju se sve češće i dio su korporativnih strategija izgradnje sustava lojalnosti kupaca...

 za pretplatnike

Reagirajte brže

Većina novih zastupnika zaboravlja da potencijalni osiguranici uz njegovu ponudu vjerojatno imaju, osim ponuda konkurentskih kuća, i gomilu drugih stvari za obaviti, da imaju mnogo drugih kontakata, poslovnih sastanaka s drugima i sl. Zato vas klijenti trebaju zapamtiti kako bi mogli pravovremeno d...

 za pretplatnike

Smanjite ljutnju klijenta

Prije ili kasnije susret ćete se sa svojim osiguranikom koji nije bio zadovoljan kvalitetom usluge vaše osiguravateljne tvrke za koju radite. Da li je dobio opomenu za već plaćenu premiju, ili nije dobio fakturu, isplaćena mu je premalena odšteta ili je osoba na šalteru bila neljubazna, razlozi...

 za članove

"Preskupi ste!"

Prigovori vezani za visinu premije su danas sigurno jedni od najčešćih s kojima se susreću svi koji se bave prodajom polica osiguranja. Bez, obzira da li to bili opravdani ili umišljeni prigovori, morate se s njima znati nositi. Za sve one neiskusne zastupnike kojima takvi prigovori...

 za članove

Nagrada za upornost

Jedna od najbitnijih karektiristika dobrog zastupnika u osiguranju je upravo upornost, a sasvim sam siguran da u ovim „kriznim“ (kakva popularna riječ) vremenima itekako dolazi do izražaja. Činjenica je da ćemo morati biti puno uporniji u pronalaženju potencijalnih i zadržavanju starih klijenata, ka...


Stariji članci >
Profil korisnika
Komentari / Najčitanije
  1. Novi vlasnik sigurno će potaknuti naše širenje u regiji
  2. Prekršaji iz cestovne sigurnosti – prometna nesreća – pojam (ZSPC čl.2.)
  3. Prirodne katastrofe odnijele 41 mlrd. dolara
  4. Objava statističkih podataka za II. tromjesečje 2014. godine
  5. Savjetovanje u vezi s nacrtom Pravilnika o izmjenama i dopunama Pravilnika o vrsti i visini naknada i administrativnih pristojbi
  6. Vizija Volva - budućnost bez prometnih nezgoda
  7. Osiguravatelji ipak predahnuli, prvi put od 2008. godine
  8. Skupa cijena slobode kretanja na Kosovu
  9. Uniqa povećala dobit za 25 posto
  10. Tržište osiguranja u RH za srpanj 2014.
  11. Rast tržišnih udjela Allianza Zagreb
  12. Croatia osiguranje traži kupca za svojih 51 posto udjela u hvarskoj vinariji Plančić
  13. Traži se vlasnik za portfelj Takova
  14. 28,98 mil. kuna potpore osiguranju od mogućih šteta u poljoprivredi
  15. Vienna Insurance Group utrostručio dobit u drugom kvartalu
Anketa

LIBERALIZACIJA AUTOOSIGURANJA ĆE:



Povežite se s nama

Osiguranje Forum

dpolak | 23.05.2014 08:47:07
Nasljeđivanje utuženog potraživanja neimovinske štete
moli1982 | 02.04.2014 16:33:24
Sudar s vozilom u vlasništvu obrta - A GDE JE PEČAT?
Jusuf | 20.03.2014 14:34:56
SPORNA NAPLATA ŠTETE
popaj | 08.02.2014 09:49:18
procjena štete na vozilu - neovisni procjenitelj/vještak