Prodaja osiguranja

O voditelju

Poštovani čitatelji,

prodaja osiguranja je jedan od najzahtjevnijih poslova, a kvalitetan zastupnik osiguranja možete postati samo nakon dugogodišnjeg rada. Iako je napisano puno knjiga o prodaji, nadam se da će ovi savjeti olakšati posao svim novim zastupnicima, a iskusnim osvježiti znanje.

Slobodno nam pišite, pitajte i predlažite koje teme želite da se posebno obrade ili nam pošaljite Vaša iskustva kao zastupnika osiguranja koje ste doživjeli na terenu, a koja bi bila korisna i za ostale čitatelje.

Voditelj rubrike: Dario Kuhar, dipl.ing

 za članove

Odabir aktivnosti u procesu prodaje osiguranja

Bez obzira na visinu budžeta za promociju i oglašavanje, kao potporu prodaji, prodajni agenti u osiguranju češto se susreću s činjenicom da je na njima odgovornost kako realizirati zadani plan. Koliko su efikasne aktivnosti koje provodite u procesu prodaje? Imate li iskustva sa situacijom da ste bil...

 za članove

Kucajući na vrata osiguratelja

Tražeći ponude osiguranja više puta sam bila s druge strane pulta ili telefonske žice te svjedočila kronično lošoj komunikaciji i čak neljubaznosti zastupnika osiguranja, a vjerovali ili ne ponekad je potrebno dosta vremena da bi se uopće došlo do osobe zadužene za prodaju osiguranja. Donosim Vam svoja iskustva kojima će se neki nasmijati, drugi čuditi, a neki će se možda prepoznati.

 za članove

Nadziranje prodaje

Dobar zastupik osiguranja mora nadzirati prodaju ili u fazi zaključivanja prodaje može očekivati probleme. Naime zbog lošeg nadzora same prodaje često se dešava da odlična prezentacija vrijedna povjerenja do zaključenja prodaje, ne završi sklapanjem police, iako ste preko puta sebe imali klijenta ko...

 za članove

Dajte klijentu uvijek nešto više

Zašto bi se vaši osiguranici uvijek vratili baš vama? Što bi trebalo napraviti da kada završite s njim prodajni razgovor ili spustite slušalicu, prestane čitati vaše pismo ili slično kaže: "Ovi su stvarno izvrsni. Dobro da su me nazvali (ili došli k meni)." Vrlo je bitno da klijent bude zadovoljan ...

 2 komentara

Isplati li se posao zastupnika i posrednika?

Da posao prodaje osiguranja traži potpunu predanost poslu poznato je svima koji su se tim poslom bavili, a upravo kroz posao prodaje osiguranja svoje je prve korake u osiguravateljnom poslu napravila većina čitatelja ovog portala. Suočeni sa imperativom opstanka i sa relativno skromnim tržištem...

 za članove

I čestitka može zadržati kupca

Slanje rođendanskih i drugih vrsta čestitki klijentima koje šalju mobilini operateri, banka ili osiguravajuća društva, događaju se sve češće i dio su korporativnih strategija izgradnje sustava lojalnosti kupaca...

 za pretplatnike

Reagirajte brže

Većina novih zastupnika zaboravlja da potencijalni osiguranici uz njegovu ponudu vjerojatno imaju, osim ponuda konkurentskih kuća, i gomilu drugih stvari za obaviti, da imaju mnogo drugih kontakata, poslovnih sastanaka s drugima i sl. Zato vas klijenti trebaju zapamtiti kako bi mogli pravovremeno d...

 za pretplatnike

Smanjite ljutnju klijenta

Prije ili kasnije susret ćete se sa svojim osiguranikom koji nije bio zadovoljan kvalitetom usluge vaše osiguravateljne tvrke za koju radite. Da li je dobio opomenu za već plaćenu premiju, ili nije dobio fakturu, isplaćena mu je premalena odšteta ili je osoba na šalteru bila neljubazna, razlozi...

 za članove

"Preskupi ste!"

Prigovori vezani za visinu premije su danas sigurno jedni od najčešćih s kojima se susreću svi koji se bave prodajom polica osiguranja. Bez, obzira da li to bili opravdani ili umišljeni prigovori, morate se s njima znati nositi. Za sve one neiskusne zastupnike kojima takvi prigovori...

 za članove

Nagrada za upornost

Jedna od najbitnijih karektiristika dobrog zastupnika u osiguranju je upravo upornost, a sasvim sam siguran da u ovim „kriznim“ (kakva popularna riječ) vremenima itekako dolazi do izražaja. Činjenica je da ćemo morati biti puno uporniji u pronalaženju potencijalnih i zadržavanju starih klijenata, ka...


Stariji članci >
Profil korisnika
Komentari / Najčitanije
  1. Aetna će kupiti Humanu za 37 mlrd dolara
  2. ECB razmatra provjere u nebankovnom financijskom sektoru
  3. HDZ se zbog nekoliko glasova ne smije kockati budućnosti CO
  4. Što se sve može osigurati kod stranog društva za osiguranje
  5. Adris: Privatizacija Croatia osiguranja je bila “čista”
  6. Štete – najbolji kanal prodaje (Osvrt na neke nove pojave u servisu rješavanja šteta)
  7. Antikorupcijsko vijeće traži reviziju privatizacije Croatia osiguranja
  8. Naknada neimovinske štete – određivanje pravične novčane naknade - tzv. izvanredna revizija (ZPP čl. 382.)
  9. Adris grupa poziva mlade i obrazovane ljude da se vrate u Hrvatsku
  10. Crna Gora: Pravilnik o bližem sadržaju izvještaja vanjskog revizora na financijske izvještaje društava za osiguranje
  11. U Daruvaru 11 i pol tisuća stanovnika i 17 tisuća registriranih vozila
  12. Obvezno osiguranje plovila nije dostatno za miran san
  13. Banke se još ne odriču šalterskog poslovanja
  14. Osiguranje od automobilske odgovornosti – osigurana osoba – gubitak prava ( ZOOP čl 24.)
Anketa

Osjećate li Vi utjecaj liberalizacije?


Povežite se s nama

Osiguranje Forum

gagoxx | 19.03.2015 09:49:02
euroherz
hcepic | 05.03.2015 17:58:19
prijevara zvana "Allianz životno osiguranje"
nikolinabosilj | 26.02.2015 14:27:34
zvac | 02.02.2015 13:41:36
šteta od leda