Allianz Zagreb osvojio je sinoć po četvrti put u zadnjih šest godina najugledniju gospodarsku nagradu u Hrvatskoj. Zlatna kuna, tradicionalna nagrada Hrvatske gospodarske komore za uspješnost u poslovanju i doprinos hrvatskom gospodarstvu, dodijeljena je Allianzu u kategoriji najboljeg osiguravatelja u 2010. godini.
Nagrada Zlatna kuna za 2010. dodatna je potvrda vrlo dobre poslovne godine za Allianz Zagreb. Tako je ostvarena bruto dobit koja je iznosila 93,06 milijuna kuna, što je za 60 posto više nego u istom razdoblju 2009. godine. Ukupni bruto premijski prihodi Allianza iznosili su 983,97 milijuna kuna, uz rast tržišnog udjela na 10,6 posto. Granica solventnosti, kao važan pokazatelj kvalitete poslovanja je također bilježila rast te je na kraju godine iznosila 204 posto što je za 27 posto više nego u istom razdoblju 2009. godine (zakonski minimum za hrvatske osiguravatelje iznosi 100 posto).
„Ostvarili smo bolje rezultate od tržišta što je bio i naš glavni cilj u 2010. Posebno bih izdvojio životna osiguranja gdje smo rasli gotovo tri posto, dok je tržište padalo što nas je dovelo na lidersku poziciju. Ukupna premije je bila stabilna, a zabilježili smo rast veći od tržišta i u segmentima osiguranja imovine i automobilske odgovornosti. Ostvareni rezultati posljedica su jednim dijelom i kontinuiranog ulaganja u nove proizvode te veće dostupnosti klijentima kroz otvaranje novih zastupništva i prodajnih mjesta Četvrta Zlatna kuna znak je da je Allianz i u ovim novim uvjetima prepoznat kao pouzdan partner te je još jedna potvrda ispravnosti našeg konzervativnog pristupa poslovanju i stručnosti naših zaposlenika.“, komentirao je rezultate Boris Galić, predsjednik Uprave Allianza.
Životna osiguranja – liderska pozicija
U životnim osiguranjima Allianz je posebno uspješno poslovao te je ostvario rast premijskog prihoda od 2,7 posto, dok je tržište zabilježilo pad od 1,3 posto u odnosu na proteklu godinu. Tako je premija od životnih osiguranja u 2010. godini iznosila 345,72 milijuna kuna. Allianz je u životnim osiguranjima povećao tržišni udio na 14,1 posto u odnosu na isto razdoblje protekle godine kada je udio iznosio 13,5 posto. Dječje osiguranje života Tigar Teo, novi proizvod u ponudi, zabilježio je odlične prodajne rezultate. U manje od 9 mjeseci od njegova plasiranja, na osiguranje Tigar Teo odnosilo se više od 20 posto novougovorenih polica životnih osiguranja. Klasično osiguranje života i riziko osiguranje obnovljeno je i predstavljeno kroz novi proizvod AllianZ Život, kao kvalitetniji i fleksibilniji odgovor na potrebe tržišta.
Neživot – u imovini i auto odgovornosti bolji od tržišta
U segmentu neživotnog osiguranja ukupna bruto premija iznosila je preko 638,25 milijun kuna, što je za 1,8 posto manje u odnosu na isto razdoblje prošle godine, dok je tržište zabilježilo pad od 2 posto. Bolje rezultate od tržišta Allianz je zabilježio u osiguranju imovine gdje raste za 2,97 i u segmentu automobilske odgovornosti gdje je ostvario rast od oko 3,24 posto iako je u oba segmenta tržište padalo. Segment kaska zbog negativnih tržišnih uvjeta i dalje bilježi pad premije od oko13,4 posto. Kombinirani razmjer, odnosno odnos ukupnih rashoda i zarađene premije, kao najvažniji pokazatelj uspješnosti u segmentu neživotnih osiguranja, iznosio je 92,9 posto što je značajno poboljšanje u odnosu na 2009. kada je iznosio 99,3 posto.
Uspješni novi proizvodi i širenje prodajne mreže
U prošloj godini Allianz je na tržištu izašao s šest novih proizvoda te je proširio poslovnu mrežu za još 28 poslovnih ureda. Uz već spomenute uspješnice Dječje osiguranje života Tigar Teo i novo klasično osiguranje života - AllianZ Život, koje je zamijenilo dosadašnji AllLife, Allianz je predstavio niz novosti u neživotnim osiguranjima. Tako je uz Plavi kasko te Poslovni paket (posebna ponuda za manje obrtnike i poduzetnike), segment neživotnih osiguranja obilježila je na tržištu jedinstvena ponuda uz osiguranje privatne imovine - Allianz pomoć u kući, koja klijentu pruža pomoć hitne intervencije vodoinstalatera, električara, bravara ili stolara.
Investicijski fondovi društva Allianz Invest obilježili su u 2010. godini prvu godinu poslovanja. Usprkos ekonomskoj krizi, oba fonda pokazala su vrlo dobre rezultate; tako je Allianz Portfolio završio godinu kao najbolji mješoviti fond u Hrvatskoj s godišnjim prinosom od 9,77 posto, dok je novčani fond Allianz Cash ostvario je godišnji prinos od 3,48 posto.