Profil korisnika

Zlatna kuna potvrda vrlo dobrih rezultata Allianza u 2010.

REDAKCIJA - 25.10.2012.

Allianz Zagreb osvojio je sinoć po četvrti put u zadnjih šest godina najugledniju gospodarsku nagradu u Hrvatskoj. Zlatna kuna, tradicionalna nagrada Hrvatske gospodarske komore za uspješnost u poslovanju i doprinos hrvatskom gospodarstvu, dodijeljena je Allianzu u kategoriji najboljeg osiguravatelja u 2010. godini.

Nagrada Zlatna kuna za 2010. dodatna je potvrda vrlo dobre poslovne godine za Allianz Zagreb. Tako je ostvarena bruto dobit koja je iznosila 93,06 milijuna kuna, što je za 60 posto više nego u istom razdoblju 2009. godine. Ukupni bruto premijski prihodi Allianza iznosili su 983,97 milijuna kuna, uz rast tržišnog udjela na 10,6 posto. Granica solventnosti, kao važan pokazatelj kvalitete poslovanja je također bilježila rast te je na kraju godine iznosila 204 posto što je za 27 posto više nego u istom razdoblju 2009. godine (zakonski minimum za hrvatske osiguravatelje iznosi 100 posto).

„Ostvarili smo bolje rezultate od tržišta što je bio i naš glavni cilj u 2010. Posebno bih izdvojio životna osiguranja gdje smo rasli gotovo tri posto, dok je tržište padalo što nas je dovelo na lidersku poziciju. Ukupna premije je bila stabilna, a zabilježili smo rast veći od tržišta i u segmentima osiguranja imovine i automobilske odgovornosti. Ostvareni rezultati posljedica su jednim dijelom i kontinuiranog ulaganja u nove proizvode te veće dostupnosti klijentima kroz otvaranje novih zastupništva i prodajnih mjesta Četvrta Zlatna kuna znak je da je Allianz i u ovim novim uvjetima prepoznat kao pouzdan partner te je još jedna potvrda ispravnosti našeg konzervativnog pristupa poslovanju i stručnosti naših zaposlenika.“, komentirao je rezultate Boris Galić, predsjednik Uprave Allianza.

Životna osiguranja – liderska pozicija

U životnim osiguranjima Allianz je posebno uspješno poslovao te je ostvario rast premijskog prihoda od 2,7 posto, dok je tržište zabilježilo pad od 1,3 posto u odnosu na proteklu godinu. Tako je premija od životnih osiguranja u 2010. godini iznosila 345,72 milijuna kuna. Allianz je u životnim osiguranjima povećao tržišni udio na 14,1 posto u odnosu na isto razdoblje protekle godine kada je udio iznosio 13,5 posto. Dječje osiguranje života Tigar Teo, novi proizvod u ponudi, zabilježio je odlične prodajne rezultate. U manje od 9 mjeseci od njegova plasiranja, na osiguranje Tigar Teo odnosilo se više od 20 posto novougovorenih polica životnih osiguranja. Klasično osiguranje života i riziko osiguranje obnovljeno je i predstavljeno kroz novi proizvod AllianZ Život, kao kvalitetniji i fleksibilniji odgovor na potrebe tržišta.

Neživot – u imovini i auto odgovornosti bolji od tržišta

U segmentu neživotnog osiguranja ukupna bruto premija iznosila je preko 638,25 milijun kuna, što je za 1,8 posto manje u odnosu na isto razdoblje prošle godine, dok je tržište zabilježilo pad od 2 posto. Bolje rezultate od tržišta Allianz je zabilježio u osiguranju imovine gdje raste za 2,97 i u segmentu automobilske odgovornosti gdje je ostvario rast od oko 3,24 posto iako je u oba segmenta tržište padalo. Segment kaska zbog negativnih tržišnih uvjeta i dalje bilježi pad premije od oko13,4 posto. Kombinirani razmjer, odnosno odnos ukupnih rashoda i zarađene premije, kao najvažniji pokazatelj uspješnosti u segmentu neživotnih osiguranja, iznosio je 92,9 posto što je značajno poboljšanje u odnosu na 2009. kada je iznosio 99,3 posto.

Uspješni novi proizvodi i širenje prodajne mreže

U prošloj godini Allianz je na tržištu izašao s šest novih proizvoda te je proširio poslovnu mrežu za još 28 poslovnih ureda. Uz već spomenute uspješnice Dječje osiguranje života Tigar Teo i novo klasično osiguranje života - AllianZ Život, koje je zamijenilo dosadašnji AllLife, Allianz je predstavio niz novosti u neživotnim osiguranjima. Tako je uz Plavi kasko te Poslovni paket (posebna ponuda za manje obrtnike i poduzetnike), segment neživotnih osiguranja obilježila je na tržištu jedinstvena ponuda uz osiguranje privatne imovine - Allianz pomoć u kući, koja klijentu pruža pomoć hitne intervencije vodoinstalatera, električara, bravara ili stolara.

Investicijski fondovi društva Allianz Invest obilježili su u 2010. godini prvu godinu poslovanja. Usprkos ekonomskoj krizi, oba fonda pokazala su vrlo dobre rezultate; tako je Allianz Portfolio završio godinu kao najbolji mješoviti fond u Hrvatskoj s godišnjim prinosom od 9,77 posto, dok je novčani fond Allianz Cash ostvario je godišnji prinos od 3,48 posto.




NatragTisakDiskutirajte o temi na forumu

Komentari

  1. Tajchi

    30.7.2015. u 21:42
    Također sam radila u Allianzu, prijavila se na interni natječaj za Trenericu u Zagrebu i moja tadašnja nadređena u Požegi nije htjela dati za mene preporuku i još me pozvala u ured i izribala odakle mi uopće pravo da se prijavim bez da sam nju o tome obavijestila??? Natječaj je bio INTERNI UNUTAR ALLIANZA , može se prijaviti bilo tko od radnikai čak nam je rečeno na edukacijama koje imamo sa svojim trenerima da se slobodno prijavimo. Ali nadređena jako voli mučiti ljude pa je željela da ostanem da svoje komlplekse liječi na meni , a da joj donosim plaću i dobre rezultate. Da ne pričam o klanovima i malverzacijama i tome kako na sve glavnoj moraš klimati glavom bila u pravu ili ne, radiš 24h na dan i onda ti kradu police njeni klanovi i smiju ti se iza leđa kome god se žališ dođe do glavne i tako u krug. Frustrirana, nezadovoljna žena, puna gorčine koja je oko sebe okupila par ljudi s kojima radi spletke i spaćke, prešifrirava police itd...jer si oni međusobno daju novac od polica i svi su njeni kućni prijatelji. Dno dna, tko kod je otišao od tamo , gospođa se svađala i vrijeđala , meni je također svega izgovorila kada sam dala otkaz , sramota jedna što neki ljudi čine od Allianza koji mi se sam po sebi čini ok ali eto ne znam otkud je takva osoba dovela do takvoga raspada sistema. Uvijek ljuta, ili se licemjerno smješka, vrjeđa, ponižava , a ne znam čemu to sve život je bumerang i ne daj Bože da njenu djecu tako omalovažava, izrabljuje i psihički mir uništava. Osim toga taj klan je na svim feštama, domjencima i sportskim igrama predmet rugla zbog svog ponašanja koje nadilazi sve granice zdravog razuma , kulture i morala.
  2. ?tokalj

    5.3.2011.
    pridružujem se opaskama komentarima da Allianz je korporacija koja zna upravljati na globalnoj razini ali isto tako balkanske pa i hrvatske građane (osiguranike) drži glupom rajom nižega reda.
    Radila sam u Allianzu u vrijeme predsjednikovanja Stephana Bremma. Čovjek je jasno govoreći isključivo engleski (u Hrvatskoj kući-tvrtki protivno Zakonu o trgovačkim društvima) veličao nacionalsocijalizam (nacizam) rad, red i disciplinu konc. logora, tumačeći zaposlenicima kako je u doba Hitlera Njemačka imala najveću produktivnost.
    Pojedinci naposlenici (supozitoriji) od kojih su neki danas članovi Uprave bili su oduševljeni tim gaženjem temeljnih ljudskih i radnih prava zaposlenika. Na mafijaški način Allianz je oteo dionice osnivačima (radnicima) koji su osnovali Adriatic osiguranje (predčasnika Allianza) i svima podijelio otkaze.
    Kako se Allianz odnosi prema svojim radnicima, znakoviti primjer; u vrijeme kada sam radila u Allianzu direktor službe šteta na Rijeci dobio je promjenu ugovora o radu na radno mjesto likvidatora šteta ( protivno proceduri i odredbi Zakona o radu za utvrđivanje moguće povrede radnih obveza) sa obrazloženjem da nije dozvolio isplate spornih šteta i time počinio povredu ugleda i časti firme. Koliko znam jedinstven slučaj u osiguravateljnoj zajdnici u Hrvata. No to nije sve: Čovjek, stručnjak sa 20 dugogodišnjim iskustvom u obradi šteta zatražio je sporazumni raskid radnoga odnosa: Allianz mu je odbio dati sporazumni raskid novoga ugovora i kad je čovjek otišao u drugo osiguravajuče društvo , Allianz ga je tužio za nanesenu štetu , jer su morali angažirati stručnjaka za rješavanje šteta pomorskoga kaska, po njegovom odlasku. Da stvar bude ljepša čovjek nije ni trebao rješavati predmete šteta iz pomorskoga kaska i cargo osiguranja, jer je imaoriješenje na likvidatora šteta osobnih osiguranja (nezgode i zdravstvenoga).
    Danas koliko znam vodi se spor dug preko 8 godina pred sudom ovdje u Zagrebu (toliko o našem pravosuđu) gdje Allianz čini sve pravne manevre da oteže sa sporom. Čak su tvrdili da nadležnos spora pripada Trgovačkom sudu zbog tobože „manegerskoga ugovora“ bivšeg radnika Allianza. Eto takvi dobivaju Zlatne kunice. Građani –osiguranici trebali bi prepoznati kolonizatore , konkvistadore, ugnjetače narodnih interesa i ne se osiguravati u takvih osiguravateljnih društava.
  3. supermario1

    4.3.2011.
    Radio sam u toj firmi 3 i pol godine, u potpunosti se slažem sa Vama gore, u planu si 100%, imaš pola milje portfelja i dobiš minimalac.... A o klanovima da i ne pričam...
  4. hajduksplit

    3.3.2011.
    Allianz u Hrvatskoj blijeda je kopija (ukoliko se to uopće može nazvati kopijom) svjetskog Allianza. Fluktuacija zaposlenika iznad je 30% što dokazuje kako se politika vođenja tvrtke svodi na borbe klanova sektora prodaje a pozicije dijele zahvaljujući činjenici koja je ženska osoba više puta spavala sa nadređenim ili koja muška osoba svojemu nadređenom više viri iz stražnjice. Jadno. Kad bi barem Diekmann saznao što se tu događa.........
  5. SAMA

    3.3.2011.
    Izrabljivanje ljudi i politika koja zaposleniku daje mrvice i nesiguran posao te zaposlenike tjera nako jednog lošeg rezultata.definitivno najgora firma u rh,zato je čudno što uopće ostvaruje takve reztultate ali s obzirom da bankokanali i agencija rade najveći portfelj ne čudi.
Profil korisnika
Komentari
Najčitanije
Anketa

Kako ocjenjujete razinu digitalizacije u svom radnom okruženju?

Osiguranje Forum

Posjeti forum

tlopar | 15.4.2024. 13:35:51
Izvid štete u slučaju kad okrivljenik prometne nesreće pobjegne
tkrajnov | 20.12.2023. 18:00:32
članak 43 ili 57. zakona o sigurnosti prometa na cestama
mkostincer | 13.10.2023. 22:43:45
Osiguranje od potresa
Dakio | 28.10.2022. 11:36:58
Koliko košta premija UNIQA dopunskog osiguranja?