Profil korisnika

UNIQA Srbija pokrenula video-procjenu šteta

Osiguranje.hr - 27.9.2019.

UNIQA osiguranje u Srbiji prvo je u regiji koje je svojim klijentima omogućilo da procjenu štete na imovini ili motornom vozilu obave u potpunosti online uz pomoć Video- procjene šteta. 
Zahvaljujući ovom inovativnom servisu korisnici mogu tokom samo jednog video poziva sa procjeniteljem, snimiti nastala oštećenja na imovini i vozilima, i razmjeniti svu neophodnu dokumentaciju, zbog čega proces isplate šteta traje do 48 sati.

Upotreba Video- procjene šteta ne zahtjeva dodatno skidanje aplikacija, ni opterećenje memorije, a za korištenje su dovoljni mobilni uređaj – telefon ili tablet i dobra internet konekcija.
„Nakon što prijavi štetu telefonom i pošalje dokumentaciju e-mailom, klijent dogovara termin i dobiva link za pristup video-razgovoru sa procjeniteljem UNIQA osiguranja.
Tokom procesa, koji traje između 10 i 15 minuta, procjenitelj usmjerava korisnika da zajedno snime oštećenu imovinu ili vozilo, i ako je to neophodno, razmjene dodatnu dokumentaciju. Važno je napomenuti da klijent Video-procjeni pristupa iz svog doma ili sa parkinga, u terminu koji mu najviše odgovara. Sve se obavlja u jednom aktu i u potpunosti online - bez fizičkog susreta sa procjeniteljem ili odlaska u poslovnicu. Nakon što je procjena završena, a dokumentacija kompletna, klijent može očekivati isplatu u roku od samo dva dana", ističe Gordana Bukumirić, predsjednica Izvršnog odbora UNIQA osiguranja.

Za razliku od video, klasičan proces procjene i isplate šteta u osiguravajućim društvima iziskuje fizičku prijavu štete i prilaganje dokumentacije. Uz to, neophodno je uskladiti i termin sastanka sa procjeniteljem zbog čega se nerijetko događa da između prijave i procjene protekne nekoliko dana. Kako je i za isplatu štete potrebno vrijeme, cijela procedura može potrajati do dva tjedna, koliko iznosi i zakonski rok..

 „Isplata štete je veliki test i prilika da kompanije opravdaju povjerenje koje su im klijenti ukazali prilikom sklapanja police. Zbog toga smo uložili veliki trud da, oslanjajući se na moderne tehnologije, postojeće složene procedure transformiramo i podredimo ih potrebama korisnika. Cilj nam nije bio samo da budemo prvi, već da klijentima osiguramo veći komfor, uštedimo njihovo vrijeme i omogućimo im ekspresnu isplatu, kako bi što prije mogli sanirati štetu nastalu na imovini ili vozilima. Rezultat našeg pionirskog poduhvata je superioran servis, potpuno jedinstven za naše tržište, regiju, ali i cijelu UNIQA grupu koja posluje u 18 zemalja Europe. Video-procjena šteta štedi i vrijeme naših zaposlenih, a mogućnost zloupotrebe svodi na minimum, jer se odvija u realnom vremenu. Kao takva, najbolji je primjer digitalne transformacije poslovanja kojem težimo", navela je Gordana Bukumirić.

Pored video procjene štete za osigurana vozila i domaćinstva, klijentima UNIQA osiguranja na raspolaganju će ostati i klasična procjena štete.


NatragTisakDiskutirajte o temi na forumu

Komentari

  1. Barakuda

    4.10.2019. u 23:02
    Drone Car insurance claims
    https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=ZKKADm5UbHQ
    Komentar: https://twitter.com/autoosiguranje?lang=en
Profil korisnika
Komentari
Najčitanije
Anketa

Kako ocjenjujete razinu digitalizacije u svom radnom okruženju?

Osiguranje Forum

Posjeti forum

tlopar | 15.4.2024. 13:35:51
Izvid štete u slučaju kad okrivljenik prometne nesreće pobjegne
tkrajnov | 20.12.2023. 18:00:32
članak 43 ili 57. zakona o sigurnosti prometa na cestama
mkostincer | 13.10.2023. 22:43:45
Osiguranje od potresa
Dakio | 28.10.2022. 11:36:58
Koliko košta premija UNIQA dopunskog osiguranja?