„Bolje odluke uvijek zvuče pametno“ slogan je nove digitalne marketinške kampanje osiguranja doma koja je istovremeno započela u svim zemljama UNIQA SEE regije: Srbiji, Hrvatskoj, BiH, Crnoj Gori i Bugarskoj. Cilj kampanje je podizanje svijesti o važnosti osiguranja doma koje na ovim prostorima još uvijek nije dovoljno prepoznato i nerijetko se na njega gleda kao na nepotreban trošak, premda to sve učestalije vremenske nepogode i potresi s razornim posljedicama, poput onih u Hrvatskoj 2020. godine, demantiraju.
U skladu s krovnim UNIQA sloganom „Živimo bolje zajedno“ u ovoj kampanji UNIQA savjetuje i ohrabruje ljude da donose bolje odluke, uspoređujući osiguranje doma sa stvarima iz svakodnevnog života za koje smo bez puno razmišljanja spremni izdvojiti novac premda nam nisu neophodne i stoje više od mjesečne police osiguranja doma. Kad vidimo predmet koji želimo na sniženju, većina nas pomišlja kako je to prilika koju ne smijemo propustiti i spremni smo odmah posegnuti za kreditnom karticom. Kad je, s druge strane, u pitanju naša najvrjednija imovina, podaci govore drugačije. Primjerice, mjesečna premija osiguranja doma u Hrvatskoj po stanovniku iznosi 59 eura što je tri puta manje od prosjeka u Europskoj uniji gdje je prosječna premija 178 eura, a slično je i u Srbiji, BiH, Crnoj Gori i Bugarskoj.
Usporedbom cijena tenisica, lampe ili pametnog sata s mjesečnom premijom osiguranja doma kampanja nas motivira da se zapitamo zašto tako olako posežemo za novčanikom kad su opipljive stvari u pitanju, a kad trebamo zaštititi svoj dom od različitih rizika prepuštamo sreći da presudi? Kampanja poručuje da „bolje odluke uvijek zvuče pametno“, a odluka o osiguranju doma za već od 36,5 kuna mjesečno, koliko, primjerice, stoji mjesečna premija osiguranja za stan od 50 četvornih metara* nije luksuz, već jedna od najvažnijih životnih investicija.