Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga dala je nalog Croatia osiguranju da odmah prestane s promidžbenim aktivnostima s nazivom „Sreća u nesreći“ u kojem se navodi:
„Dok vas neki pokušavaju preveslati, mi s vama plovimo kroz život. Dok vas neki vozaju, mi s vama putujemo do cilja. Dok vam neki skupo prodaju obećanja, mi svoja ispunjavamo.“
Agencija je ocijenila da navedene promidžbene poruke negativno, neistinito i pogrešno opisuju druge osiguratelje, jer iz njih proizlazi da jedino Croatia osiguranje odgovorno i pošteno pruža usluge osiguranja dok ostala društva poslove osiguranja pružaju služeći se prevarama i lažnim obećanjima što je u suprotnosti sa odredbama članka 65.a Zakona o osiguranju i članka 2. Pravilnika o promidžbenim aktivnostima, a prema kojim odredbama promidžbene poruke moraju sadržavati jasne, istinite i potpune informacije koje se temelje na vjerodostojnim podacima o uspjehu i položaju društva za osiguranje na tržištu osiguranja, a ne smije sadržavati navode koji negativno, neistinito i pogrešno opisuju druge sudionike osiguravajućeg sustava.
Croatia osiguranje u roku od osam dana od dana primitka ovog rješenja je dužna Hanfa-i dostaviti popis medija u kojima su objavljivane navedene promidžbene poruke.
Protiv ovog rješenja žalba nije dopuštena, ali se protiv istoga može pokrenuti upravni spor podnošenjem tužbe Upravnom sudu Republike Hrvatske u roku od 30 dana od dana primitka ovog rješenja, ističe Hanfa.