Osiguravajuće društvo GRAWE Hrvatska d.d. svojim je marketinškim aktivnostima dodalo i lokacijski marketing, koristeći najpopularniju lokacijsku društvenu mrežu foursquare.
Korištenje mreže foursquare, u čemu su u GRAWE Hrvatska d.d. prepoznali priliku za jedinstven kontakt sa svojim postojećim ili potencijalnim korisnicima, nastavak je izlaska GRAWE-a u svijet društvenih mreža. GRAWE je jedna od prvih osiguravajućih kuća u Hrvatskoj koja je sa svojim korisnicima stupila u kontakt putem Facebooka i Twittera.
Foursquere je lokacijska igra namijenjena korisnicima takozvanih pametnih mobilnih telefona. Milijuni korisnika svakodnevno koriste foursquare mrežu kako bi istražili okolinu – dobili informacije o sadržajima u blizini lokacije na kojoj se nalaze, na primjer najbliži restoran, kafić, najbliža poslovnica banke ili ured osiguravajuće kuće.
Korisnici se dolazeći na lokacije i sadržaje koji koriste mrežu foursquare prijavljuju, dobivaju zanimljive informacije o registriranim subjektima, osvajaju bodove ili dobivaju posebne pogodnosti, darove i slično. Bilo da provjeravaju novi restoran, traže trgovinu svoje omiljene modne marke ili posjećuju najbližu poslovnicu svog osiguravatelja, dijele svoje aktivnosti sa svojom mrežom kontakata, zarađujući usput tako zvane značke i bodove.
Za sada korisnici mogu otključati takozvane specijale u velikim regionalnim uredima osiguravajuće kuće GRAWE Hrvatska d.d. u Zagrebu (na 3 lokacije), Osijeku, Puli i Splitu, a uskoro će biti moguće registrirati se u svih 54 ureda u Hrvatskoj. Nakon što se prvi put prijave u jednom od GRAWE ureda koji su uključeni u mrežu, dočekat će ih specijalna pogodnost ili promotivni dar.