Profil korisnika

LAQO predstavio prvi svjetski Muzej osiguranja u metaversu

Lider - 3.3.2023.

Croatia osiguranje sa svojim brendom digitalnog osiguranja LAQO predstavilo je danas LAQO Muzej osiguranja na digitalnoj platformi metaversea Decentraland, što je prvi takav muzej u svijetu metaversea. Tim je korakom Croatia osiguranje je s LAQO-om ušao u virtualni svijet metaversea.

Davor Tomašković, predsjednik Uprave Croatia osiguranja, tom je prilikom objasnio da nove tehnologije poput metaversea percipiraju kao priliku, a u tom smjeru trude se pogurati i cijelo osiguravateljsko tržište.

– Naša je odgovornost razumjeti budućnost i pripremiti se za nju prema očekivanjima i potrebama naših korisnika. Od 2020. godine do danas uložili smo 30-ak milijuna eura u digitalizaciju, i za ovu godinu planiramo uložiti još 10 do 15 milijuna eura. Očekujem da će Croatia biti predvodnik trendova u osiguravateljskom sektoru, ali i na hrvatskom tržištu – rekao je Tomašković.

No na pitanje koliko su točno uložili u metaverse, Ana Zovko, direktorica Sektora za digitali razvoj Croatia osiguranja, rekla je da su ulaganja u metaverse ‘zanemariva‘.

– Od samog početka LAQO kontinuirano radi na jačanju svog digitalnog identiteta kroz brojne  inovacije. Sada smo ušli u metaverse te stajemo uz bok tehnološki najnaprednijim kompanijama  kao prvi s naših prostora. Inovacija je u srži brenda, a to pokazuju projekti koje smo do sada  uspješno implementirali – LaqoPrevent program kojim doprinosimo povećanju sigurnosti u  prometu i smanjenju emisija CO2 tijekom vožnje te plaćanje kriptovalutama – dodala je Zovko.

Govoreći o perspektivama metaversea na predstavljanju, Davor Bruketa objasnio je da se danas globalni mediji bave umjetnom inteligencijom i chatbotovima, ali veliki globalni brendovi i dalje ulažu u metaverse. Sad se tamo, kaže Bruketa, stvari odvijaju ‘u miru‘, budući da metaverse više nije pod reflektorima medija.

– Muzej osiguranja u Decentralandu prvenstveno je komunikacijski motiv, šala kojom želimo  ukazati da je nekim osiguravateljnim praksama mjesto u povijesti. Međutim, vrlo je ozbiljna činjenica što je Laqo u metaverseu, promatra razvoj platforme i čeka na prilike koje će se tamo dogoditi. Tamo se pridružio stotinama globanih brandova koji eksperimentiraju s novom dimenzijom digitalne socijalizacije i svim njenim efektima na poslovanje, na društvo i na pojedinca – rekao je Bruketa.

Dunja Pašalić, viša stručnjakinja za digitalni marketing u Croatia osiguranju, i Matej Lončarić, direktor Joomboosa, predstavili su Muzej osiguranja u Decentralandu, gdje su prikazani načini osiguranja koji predstavljaju povijest te nova, unaprijeđena i digitalna iskustva kakva nude Croatia osigiranje i LAQO.

Posjetitelji mogu vidjeti kako je nekada izgledao put do osiguranja kroz neprohodnu šumu obrazaca i čekanja u redu pred šalterom. Danas je to stvar prošlosti, a LAQO svojim posjetiteljima na metaversu osim brzog i jednostavnog ugovaranja osiguranja pokazuje i koliko se CO2 emisija štedi digitalnim ugovaranjem.

– Možda ne znamo kako će izgledati budućnost, ali smo za nju spremni – zaključila je Zovko.

NatragTisakDiskutirajte o temi na forumu

Komentari

  1. Uniqat

    9.3.2023. u 17:10
    A di se to ušteka?
  2. drc

    3.3.2023. u 18:04
    Molim vas pomozite mi jer kad svi šutite ja mislim da i razumijete a ja pojma nemam o čemu ovi govore i za što pare daju. Ja niš ne razumijem pa me stid. Javite se barem jedan koji ovo razumije ili ne razumije bit će mi mnogo lakše.
Profil korisnika
Komentari
Najčitanije
Anketa

Kako ocjenjujete razinu digitalizacije u svom radnom okruženju?

Osiguranje Forum

Posjeti forum

tlopar | 15.4.2024. 13:35:51
Izvid štete u slučaju kad okrivljenik prometne nesreće pobjegne
tkrajnov | 20.12.2023. 18:00:32
članak 43 ili 57. zakona o sigurnosti prometa na cestama
mkostincer | 13.10.2023. 22:43:45
Osiguranje od potresa
Dakio | 28.10.2022. 11:36:58
Koliko košta premija UNIQA dopunskog osiguranja?