Profil korisnika

Dobro je znati

O voditelju

Poštovani čitatelji,

u ovoj rubrici objavljujemo aktualne tekstove koji se osvrću na svakodnevne osigurateljne dogadjaje, nastojeći kroz kritički stav utjecati na stvaranje osigurateljnog javnog mišljenja, te objašnjenja i odgovore na pitanja naših čitatelja.
Naravno da nije moguće odgvoriti na sve upite koje dobijemo, već ćemo odgovarati na pitanja koje su načelno zanimljiva širem krugu zainteresiranih. Stoga nam se pridružite, pitajte, javljajte, sugerirajte, a za jednostavnija pitanja preporučamo Vam korištenje našeg foruma.

Voditelj rubrike: Prof.dr.sc. Marijan Ćurković

za članove

Što s ugovorom o osiguranju života kad ugovaratelj ne može više plaćati premiju osiguranja

 

„...sklopio sam ugovor o osiguranju života u vrijeme kad sam bio zaposlen u poduzeću „U“ i kad sam imao dobru plaću, jer sam htio nešto uštedjeti za kasnije dane kroz taj vid štednje. Sad sam bez posla, ne mogu više plaćati premiju, pa me interesira što je s mojom dotada uplaćenom štednjom u životno...

AO plus osiguranje: što je to?

 

„Pred skoro dvije godine imao sam prometnu nesreću u kojoj sam ja zadobio teške tjelesne ozljede, a za nezgodu je kriv osiguranik koji ima obvezno osiguranje kod osiguratelja X. Prijavio sam štetu i poslao svu medicinsku dokumentaciju dokumentaciju koju sam imao. Osiguratelj X, međutim, ne želi plat...

za članove

Nezgoda u dvorištu privatne kuće – osiguratelj odbija isplatu štete

 

Čitateljica Ljiljana B. imala je prometnu nezgodu u dvorištu privatne kuće čiji se vlasnici bave iznajmljivanjem apartmana. Dvorište je – kaže – otvorenog tipa, bez ikakve ograde. Ona je „...prilikom kretanja u rikverc udarila u osobno vozilo na privatnom parkingu ...“, a oštećeni je tužio nju i nje...

za članove

Šteta od „trimera“ – kako se zaštititi?

 

Proljetne kiše su nam donijele brzi rast trave. Naši građani i gradske vlasti su se odmah razmahali trimerima. Ima ih svuda. Uz svaku cestu. Naravno, jako su radišni pa nemaju vremena zastati da propuste nailazećeg čovjeka ili vozilo...

za članove

Važno je kada je osigurani slučaj nastao, a ne kad je prijavljen nastanak

 

„Kod osiguratelja X imao sam dopunsko zdravstveno osiguranje. Deset dana prije isteka prijavio sam se osiguratelju da želim izvršiti godišnji sistematski pregled u poliklinici M. No, dogodilo se da sam morao otputovati na službeni put i da sam se vratio nakon što mi je istekao datum na koji sam se m...

za članove

Klauzula o karenci kod dodatnog zdravstvenog osiguranja je zakonita

 

Našem čitatelju U.S. dogodilo se to da je, ponukan poznatim dugotrajnim čekanjima na preglede specijalista u socijalnom zdravstvenom osiguranju, sklopio ugovor o dodatnom zdravstvenom osiguranju s osigurateljem x, nakon ponude osiguranja koju je potpisao stigla je i polica osiguranja s točno određen...

za članove

Kad ljubav pukne....

 

Naš čitatelj D.C. postavio je niz pitanja vezano za svoj slučaj:Vozio je automobil vlasništvo njegove  majke; uzrokovao je prometnu nesreću sletjevši u jarak; u nesreći je stradala njegova punoljetna suputnica; on je bio pod utjecajem alkohola (1,71 promil), a i suputnica je bila pod utjecajem ...

za članove

Nije svaka nezgoda “nesretan slučaj” u osigurateljnom smislu

 

Naša čitateljica V.J. žali se da joj je sin, učenik petog razreda, na satu tjelovježbe doživio nezgodu i pri tome slomio nogu, zbog čega je bio na bolovanju 2,5 mjeseca, a da joj osiguratelj X kod kojega škola ima osiguranje učenika od posljedica nesretnog slučaja ne želi isplatiti osigurninu, jer d...

za članove

Usputno pružanje informacija o osiguranju nije distribucija osiguranja

 

„...Imam autoradionicu, obavljam mehaničke, limarske i lakirerske poslove, a svojim šleperom pružam i pomoć na cesti u slučaju havarije ili kvara na vozilu. Pri tom poslu u prigodi sam vlasnicima vozila i vozačima preporučiti osiguranje, najčešće kasko i osiguranje vozača i putnika od nesretnog sluč...

za članove

Bolesti kralježnice nisu nesretan slučaj

 

„Trpim velike boli zbog lošeg stanja kralježnice. Kako radim kao građevinski radnik i često na skelama, a posao zahtijeva saginjanje, to mi čini veliku bol i ne mogu obavljati poslove na skeli. Javio sam se liječniku radi bolovanja i isti mi je nakon pregleda rekao da imam ishialgiju i da mi je stan...

za članove

MANJE JE VIŠE - Prekomjerno informiranje osiguranika dovodi do dezinformiranja

 

Informacije bi trebale biti na korist osiguranicima, a to mogu samo ako se osiguranik s njima upozna prije sklapanja ugovora o osiguranju. Hoće li? Kod svakodnevnih uobičajenih ugovora, zasigurno neće. Osiguranik će se osloniti na ono što mu kaže zastupnik ili broker, dovodeći tako opet u žižu važnost (stručnost, poštenje, savjesnost) prodavatelja...

za članove

Edukacija distributera

 

Izvršenje obveze 15 satne godišnje edukacije edukator potvrđuje potvrdom, koju dostavlja HANFA-i, a koja će tu činjenicu evidentirati u registru odgovarajućeg distributera. Distributer koji to ne obavi – bit će brisan iz registra. Posebna (olakšavajuća) odredba...

< Noviji članciStariji članci >
Profil korisnika
Komentari
Najčitanije
Anketa

Kako ocjenjujete razinu digitalizacije u svom radnom okruženju?

Osiguranje Forum

Posjeti forum

tlopar | 15.4.2024. 13:35:51
Izvid štete u slučaju kad okrivljenik prometne nesreće pobjegne
tkrajnov | 20.12.2023. 18:00:32
članak 43 ili 57. zakona o sigurnosti prometa na cestama
mkostincer | 13.10.2023. 22:43:45
Osiguranje od potresa
Dakio | 28.10.2022. 11:36:58
Koliko košta premija UNIQA dopunskog osiguranja?