Profil korisnika

Prvo potpuno funkcionalno ON-Line osiguranje od autoodgovornosti

InCUBIS - 16.3.2010.

Ne trebate više šetati od šaltera do šaltera da biste odabrali najboljeg osiguravatelja za Vaše vozilo. Sad to možete obaviti sa bilo kojeg mjesta putem interneta i bez da čekate da Vam netko dostavi policu osiguranja odmah produžiti registraciju.

Uvođenjem Internetskih servisa kojima je u potpunosti integriran sustav prodaje osiguranja i provjere valjanosti osiguranja u trenutku registracije sustav osiguranja od automobilske odgovornosti u RH mogao bi se značajno promijeniti.

Iako je sustav tek jučer 15.03.2010. godine pušten u operativan rad, a HUO ga je javnosti predstavio danas u 11 sati telefoni i interes za uspostavom internet prodaje u našoj tvrtki nisu prestali zvoniti do kasnih večernjih sati.

Svjesni da će novi sustav Internet prodaje unijeti mnogo reda, ali i mnoge novine u postojeći sustav AO još od njegovih prvih najava krenuli smo u razvoj popratnih internet servisa i aplikacija koje će što uspješnije potaći Internet prodaju ove ali i svih drugih vrsta osiguranja te osiguranje učiniti što jednostavnijim i što bližim krajnjem korisniku.

Do sada smo osim potpuno automatskog  tarifiranja koje naši poslovni partneri već odavno koriste  osmislili i nekoliko novih rješenja baziranih na internetu, a koje od danas uvodimo u našu standardnu ponudu i to:

-          AO-DIRECT – Sustav produženja postojećeg osiguranja AO na internetu  direktno za krajnjeg korisnika (osiguranika ili ugovaratelja).

-          AO-TOTAL - Sustav produženja postojećeg i ugovaranja novog osiguranja na internetu direktno za krajnjeg  korisnika, a implementira se kao dodatak na AO-DIRECT za one osiguranike koji nemaju uvjete za automatsko produženje osiguranja.

-          AO-KIOSK – Softverska podrška za Internet kiosk za prodaju osiguranja, a kojeg može koristiti jedno ili više društava za osiguranje na stanicama tehničkog pregleda ili autosalonima. Naša je pretpostavka da bi ovaj sustav u kombinaciji sa AO-DIRECT mogao uskoro zamijeniti trenutno aktualne agencije na tehničkim pregledima.

U trenutku kad osiguravatelji kroz povećanu profitabilnost osjete blagodati istinskog ne poklanjanja bonusa ali i smanjenja ne malih troškova s osnova zastupničke provizije sustav i ovakav vid prodaje će nesumnjivo doživjeti procvat.

Svi gore nabrojani sustavi funkcioniraju kao dio jedinstvenog sustava osiguranja od AO u RH i dizajnirani su tako da u svakom trenutku primjenjuju i koriste korektne tarife, popuste, doplatke, bonuse i ostale zajedničke elemente ali i elemente svakog osiguravatelja ponaosob.

Svjesni da će novim načinom prodaje  interes mnogih agencija za prodaju osiguranja postati ugrožen za njih smo pripremili informacijski sustav AO-AGENT zasnovan također na Internet tehnologijama  koji bi na adekvatan način zaštitio njihove interese u smislu osobnog kontakta sa osiguranikom, ali i omogućio kvalitetnu ponudu većine osiguravateljnih proizvoda različitih osiguratelja. Ovaj sustav postat će raspoloživ od početka travnja isključivo kao Internet usluga na našim serverima.

AO-DIRECT trenutno je dogovoren sa šest osiguravajućih društava u RH, a prvu primjenu  očekujemo tijekom iduća dva dana.








NatragTisakDiskutirajte o temi na forumu

Komentari

  1. brada

    27.3.2010.
    Ako osoba radi 10 a možda i više godina baveći se osiguranjem. nije više u mogućnosti obavljati legalno taj posao ako nema položen Hanfin stručni ispit gdje se provjerava njegovo znanje i stručnost, a on je sposoban obavljati taj posao tek kad oni to potvrde. Ispit je dosta složen, mogu reć i težak jer osim zakona o osiguranju obuhvaća i zakon o radu, zakon o obvezatnim odnosima itd. Vrlo često ne prolazi se"od prve" što iziskuje nekoliko tisuća kuna troška (za one iz udaljenijih mjesta i puno više). Novim sistemom ispada da je korisnik interneta, ugovaratelj kvalificiraniji od osobe koja taj posao radi desetak ili više godina. Očito je da su u Hanfi prepoznali vojsku osoba koja se bave osiguranjem direktno ili preko društava za zastupanje pa pomnožili sa par tisuća i evo ti lijepe svotice za službena putovanja i dnevnice te sve ostalo što su u stanju smisliti. Napominjem da se i dalje održavaju ispiti za zastupnike i posrednike u osiguranju. Čemu taj ispit jer potpisivanjem "ugovora o djelu" sa nekim od društava za zastupanje u osiguranju, poslove zastupanja možemo raditi kao i pred deset godina, osim što nam treba laptop i mobilni internet, jer neće zastupnik raditi ponudu osiguranja (jer nije za to kvalificiran) već sam ugovaratelj koristeći vaš laptop i internet. (jer on je kvalificiran iako su mu se neke stvari morale više puta objasniti da svati). Malo sarkazma ne šteti. Zanima me mišljenje drugih
  2. osirola

    18.3.2010.
    @runtek ovdje se govori o AO obaveznom osiguranju (kod AK auto se pregledava) ! Jeste li ikad kod izrade police AO u agenciji bili zatraženi da pokažete auto ? Ja nisam. A kod ŽO online je ponuda a ne polica ? Za policu ipak će biti potrebno malo više podataka o osiguraniku (osobni dolazak, procjena, pregled) ovisno o online ponudi. Ali tko zna budućnost je online i sigurno netko možda jednog dana može potvrditi u kojem ste stanju Twitter, Facebook, ...
  3. Janez

    18.3.2010.
    Spoštovani zastopniki,
    ja v prihodnje sigurno ne boste več sklepali zavarovanj, to bodo delali Brovkerji preko spleta.
  4. runtek

    18.3.2010.
    Baš me zanima kako ćeet ustanoviti da auto koji se osigurao na ovaj način još prije pola sata nije imao totalku
    A naročito kad je ŽO u pitanju da je osoba još u komadu i živa, imovinu da i ne spominjem
  5. ziher

    17.3.2010.
    trebate li vi na kraju zuastupnike ili ne (neposredan kontakt nije bitan )? .možda će ljudi zube popravljati preko interneta sami tko zna.
  6. mario

    17.3.2010.
    @zoran da evo poštedit ću vas traženja. riječ je o impozantnoj brojci od "597.866" korisnika. držim se i dalje ovoga da je najbolji pokazatelj praksa.
    LP
  7. mario

    17.3.2010.
    @zoran radije pronadjite podatak o korisnicima internet bankarstva u HR (pretpostavljam da je ovo glavni oblik plaćanja na novom sustavu). uostalom vidjet ćete u praksi.
    zastupnici, mirno spavajte!
  8. Zoran

    17.3.2010.
    @mario, za Vašu informaciju; početkom 2010. godine broj registriranih Hrvata na društvenoj mreži Facebook dosegao je milijun. (http://www.facebook.com/note.php?note_id=300359669065)
  9. tempo

    17.3.2010.
    Hvale vrijedan pothvat. S obzirm na smanjenje troškova osiguravajuća društva bi za ovakav način prodaje imala mogućnost blagog smanjenja cijene. Ni hanfa se ne bi smjela protiviti jer ovdje evidentno dolazi do značajnog smanjenja troškova, a što bi mogao biti i uvod u istinsku liberalizaciju.
  10. mario

    17.3.2010.
    Trebat ce bar 10 godina da ovo u potpunosti zaživi. 90% ljudi ne zna poslati SMS, a kamoli ugovoriti policu osiguranja preko interneta.
  11. guslica

    17.3.2010.
    gdje ,na kojoj web-adresi se može pristupiti demo prezentaciji sustava.?
    je li sustav ima fleksibilnosti da nudi komparaciju ponuda (premija) između više društava a u duhu buduće liberalizacije AO osiguranja.
    hvala unaprjed.
  12. nebojsa

    17.3.2010.
    SVAKA ČAST !!!!!
  13. MISKI

    17.3.2010.
    Sve ce u buduce buti ON Line, i zivotna i nezivotna osigurnja
  14. financijskiplaner

    16.3.2010.
    Budućnost osiguranja!
Profil korisnika
Komentari
Najčitanije
Anketa

Kako ocjenjujete razinu digitalizacije u svom radnom okruženju?

Osiguranje Forum

Posjeti forum

tlopar | 15.4.2024. 13:35:51
Izvid štete u slučaju kad okrivljenik prometne nesreće pobjegne
tkrajnov | 20.12.2023. 18:00:32
članak 43 ili 57. zakona o sigurnosti prometa na cestama
mkostincer | 13.10.2023. 22:43:45
Osiguranje od potresa
Dakio | 28.10.2022. 11:36:58
Koliko košta premija UNIQA dopunskog osiguranja?