Ne trebate više šetati od šaltera do šaltera da biste odabrali najboljeg osiguravatelja za Vaše vozilo. Sad to možete obaviti sa bilo kojeg mjesta putem interneta i bez da čekate da Vam netko dostavi policu osiguranja odmah produžiti registraciju.
Uvođenjem Internetskih servisa kojima je u potpunosti integriran sustav prodaje osiguranja i provjere valjanosti osiguranja u trenutku registracije sustav osiguranja od automobilske odgovornosti u RH mogao bi se značajno promijeniti.
Iako je sustav tek jučer 15.03.2010. godine pušten u operativan rad, a HUO ga je javnosti predstavio danas u 11 sati telefoni i interes za uspostavom internet prodaje u našoj tvrtki nisu prestali zvoniti do kasnih večernjih sati.
Svjesni da će novi sustav Internet prodaje unijeti mnogo reda, ali i mnoge novine u postojeći sustav AO još od njegovih prvih najava krenuli smo u razvoj popratnih internet servisa i aplikacija koje će što uspješnije potaći Internet prodaju ove ali i svih drugih vrsta osiguranja te osiguranje učiniti što jednostavnijim i što bližim krajnjem korisniku.
Do sada smo osim potpuno automatskog tarifiranja koje naši poslovni partneri već odavno koriste osmislili i nekoliko novih rješenja baziranih na internetu, a koje od danas uvodimo u našu standardnu ponudu i to:
- AO-DIRECT – Sustav produženja postojećeg osiguranja AO na internetu direktno za krajnjeg korisnika (osiguranika ili ugovaratelja).
- AO-TOTAL - Sustav produženja postojećeg i ugovaranja novog osiguranja na internetu direktno za krajnjeg korisnika, a implementira se kao dodatak na AO-DIRECT za one osiguranike koji nemaju uvjete za automatsko produženje osiguranja.
- AO-KIOSK – Softverska podrška za Internet kiosk za prodaju osiguranja, a kojeg može koristiti jedno ili više društava za osiguranje na stanicama tehničkog pregleda ili autosalonima. Naša je pretpostavka da bi ovaj sustav u kombinaciji sa AO-DIRECT mogao uskoro zamijeniti trenutno aktualne agencije na tehničkim pregledima.
U trenutku kad osiguravatelji kroz povećanu profitabilnost osjete blagodati istinskog ne poklanjanja bonusa ali i smanjenja ne malih troškova s osnova zastupničke provizije sustav i ovakav vid prodaje će nesumnjivo doživjeti procvat.
Svi gore nabrojani sustavi funkcioniraju kao dio jedinstvenog sustava osiguranja od AO u RH i dizajnirani su tako da u svakom trenutku primjenjuju i koriste korektne tarife, popuste, doplatke, bonuse i ostale zajedničke elemente ali i elemente svakog osiguravatelja ponaosob.
Svjesni da će novim načinom prodaje interes mnogih agencija za prodaju osiguranja postati ugrožen za njih smo pripremili informacijski sustav AO-AGENT zasnovan također na Internet tehnologijama koji bi na adekvatan način zaštitio njihove interese u smislu osobnog kontakta sa osiguranikom, ali i omogućio kvalitetnu ponudu većine osiguravateljnih proizvoda različitih osiguratelja. Ovaj sustav postat će raspoloživ od početka travnja isključivo kao Internet usluga na našim serverima.
AO-DIRECT trenutno je dogovoren sa šest osiguravajućih društava u RH, a prvu primjenu očekujemo tijekom iduća dva dana.