Profil korisnika
AntonioDureta

Moji osobni podaci Ažuriranje moje stranice

Registrirani član

Jačanje ponude i novi proizvodi jedini su način opstanka na tržištu

Poslovni dnevnik - 1.7.2010.

Zdravko Zrinušić, predsjednik Uprave Croatia osiguranja

U 2009. godini Croatia osiguranje svojim je poslovnim potezima pokušalo minimalizirati negativne utjecaje gospodarske krize na svoje poslovanje. Unatoč nepovoljnim kretanjima na tržištu osiguranja Croatia osiguranje se uhvatilo ukoštac s problemima i zadržalo lidersku poziciju na hrvatskom tržištu. Prema najnovijim podacima Hrvatskog ureda za osiguranje od kraja svibnja 2010. godine, domaći su osiguravatelji zabilježiliblagi pad zaračunate premije od 2,1 posto. Croatia osiguranje zajedno s Croatia zdravstvenim osiguranjem ima tržišni udjel od 38 posto. I dalje bilježimo pad zaračunate premije za 4,6 posto, no s druge strane Croatia zdravstveno osiguranje istodobno raste za 10 posto u odnosu na isto razdoblje protekle godine. To govori da će i ova godina za sve nas biti jednako teška i izazovna s obzirom na odgođeni utjecaj krize na sektor osiguranja. Uprava Croatia osiguranja donijela je poslovnu strategiju koju ćemo nastaviti provoditi. Znatno reduciranje troškova poslovanja i povećanje prodajnih aktivnosti čine samu okosnicu navedene strategije. Resurse poslovne podrške stavljamo u funkciju prodaje jer je daljnji razvoj novih proizvoda, jačanje ponude i prodaje polica jedini način da opstanemo u ovim teškim vremenima i ovu poslovnu godinu završimo uspješno. Na poslovanje osiguravatelja u 2010. utjecat će rizici koji se prenose iz realnog sektora koji je u recesiji. Činjenica je da s krizom potražnja za osiguranjem opada, a kapacitet prodaje slabi. Smanjenje nelikvidnosti u ukupnom gospodarstvu zemlje, smanjenje nezaposlenosti te povećanje osobne potrošnje i bruto domaćeg proizvoda pozitivno će utjecati na poslovanje osiguravatelja. Sve pozitivne promjene na tržištu kapitala također će izravno utjecati na povećanje sigurnosti i profitabilnosti naših ulaganja.

Boris Galić, predsjednik Uprave Allianza Zagreb

Iako je prošla godina bila iznimno teška, zadovoljni smo rezultatom koji smo postigli, posebno s ostvarenom dobiti uz visoku adekvatnost kapitala. Na kraju 2009. godine neto dobit iznosila je 42,9 milijuna kuna, dok je granica solventnosti bilježila 177 posto (zakonski minimum je 100 posto). Važno je da smo u sva tri faktora poslovanja, odnosno u tehničkom rezultatu - odnosu između šteta i premije, te upravljanju troškovima i investicijskim rezultatima - poslovali pozitivno. U 2010. trendovi se nisu bitno promijenili. Bližimo se polovici godine i za sada smo zadovoljni ostvarenim. Na kraju svibnja bilježili smo rast veći od tržišta i u životnim i u neživotnim osiguranjima, što nam je bio jedan od glavnih ciljeva. Očekujemo manje povoljne investicijske rezultate od onih u 2009. godini, i to zbog smanjenja kamatnih stopa na depozite. I dalje zadržavamo konzervativnu politiku ulaganja te nam je glavni fokus na zadržavanju kvalitetnog portfelja i još boljem upravljanju troškovima. Nadalje, daljnji rast mreže poslovnih ureda i razvoj vlastite prodajne mreže jedan je od naših prioriteta za ovu godinu. Nedavno smo na tržište prvi put izašli s proizvodom osiguranja djece Tigar Teo i akcijom Plavi kasko za vozila stara četiri i više godina. Što se tržišta u cjelini tiče, naša je procjena da će neživot zabilježiti pad od tri do pet posto na godišnjoj razini, dok je kod životnih osiguranja teško u ovom trenutku davati konkretne prognoze. Vjerujemo da bismo svi bili zadovoljni ako na kraju godine tržište bude na nuli. Ne vjerujemo da će u ovoj godini još doći do pravog oporavka i smatramo da je treba iskoristiti za investiranje u kvalitetu poslovanja kako bismo spremni dočekali 2011. kada zapravo vidimo realni izlazak Hrvatske iz recesije.

Michele Cirieco, predsjednik Uprave Generali osiguranja

Unatoč osjetljivim tržišnim okolnostima koje su obilježile proteklu godinu, Generali je zadržao stabilnu tržišnu poziciju, zabilježivši 272 milijuna kuna ukupno zaračunate premije, koja je time porasla za 2,1 posto u odnosu na 2008. godinu. Pritom smo bili među vodećim društvima po dinamici rasta u neživotnim osiguranjima, uz porast zaračunate premije od 19,2 posto, ukupnog iznosa većeg od 165 milijuna kuna. Znatan doprinos tome dala su osiguranja od automobilske odgovornosti gdje je registrirano dinamično premijsko povećanje od 20,3 posto. Primjetno je bilo smanjivanje interesa za police životnih osiguranja, što je razumljiva posljedica stagnacije stambenoga kreditiranja i općenito trenutnoga društveno-gospodarskog okruženja. Postojeća kriza, čiji učinci se u Hrvatskoj osjećaju snažnije nego je to slučaj u drugim zemljama, snažno se odražava u vidu opće stagnacije tržišta osiguranja. Ipak, izrazitu živost konkurencije primjećujemo u autokasku, za nas posebno zanimljivom segmentu u kojem upravo u suprotnosti s tržišnim trendom ostvarujemo znatan porast broja sklopljenih polica, a jednako vrijedi i za obvezno osiguranje od automobilske odgovornosti.

Poticajni rezultati u segmentu neživotnih osiguranja, posebice osiguranjima motornih vozila, daju primijetiti da je Generali prepoznat kao osiguratelj koji svojim osiguranicima pruža kvalitetnu ponudu i uvjete u okruženju intenzivne tržišne konkurencije. Stoga nastojimo zadržati dinamičan trend rasta u nadolazećem razdoblju koje je podjednako izazovno za sve sudionike na tržištu. Upravo je u tijeku promocija novih proizvoda kasko osiguranja motornih vozila gdje se inovativnim pristupom u određivanju premije autokaska svakom klijentu Generali osiguranja pružaju višestruke pogodnosti da kao odgovorni vozač samostalno utječe na još povoljniji iznos premije punog autokaska kroz njezin povrat od 10 posto u slučaju da nema šteta. Iskusni vozači iznad 40 godina mogu, pored mogućnosti povrata premije od 10 posto, već u startu ugovaranjem punoga kasko osiguranja ostvariti i dodatnu povoljniju cijenu premije od još 10 posto. Prikladna alternativa ugovaranju punoga kaska osiguranja dolazi u vidu novog proizvoda Generali osiguranja "Mini kasko" pristupačnog iznosa premije koja se određuje ovisno o snazi motora, limitu pokrića i iskustvu vozača. Prigodna ljetna ponuda od ostalih proizvoda uključuje mogućnost kombiniranog ugovaranja kratkoročnih polica autoasistencije i osiguranja kućanstva, čime se ostvaruje dodatan popust od 10 posto.


NatragTisakDiskutirajte o temi na forumu

Komentari

Članak nema komentara.

Ostavite komentar

Profil korisnika
AntonioDureta

Moji osobni podaci Ažuriranje moje stranice

Registrirani član

Komentari
Najčitanije
Anketa

Kako ocjenjujete razinu digitalizacije u svom radnom okruženju?

Osiguranje Forum

Posjeti forum

tlopar | 15.4.2024. 13:35:51
Izvid štete u slučaju kad okrivljenik prometne nesreće pobjegne
tkrajnov | 20.12.2023. 18:00:32
članak 43 ili 57. zakona o sigurnosti prometa na cestama
mkostincer | 13.10.2023. 22:43:45
Osiguranje od potresa
Dakio | 28.10.2022. 11:36:58
Koliko košta premija UNIQA dopunskog osiguranja?