Profil korisnika

MIDO & TIDO obrasci

Incubis d.o.o. - 26.9.2012.

Nesporno je da je primjenu novih tarifa, pravilnika, obrazaca i sl. logično početi primjenjivati od 01.siječnja (početak godine) ili pak od 01. srpnja (polugodište). To su naime granični datumi pa su prihvatljivi i logični sami po sebi. Mada to redovito znači da informatičari pripremaju sustave za primjenu novih pravila dok se drugi odmaraju ili slave (Nova godina) to nam se činilo nekako logično. I baš kad smo pomislili kako ćemo se i mi informatičari ove godine odmarati kad i većina normalnog svijeta zatekla nas je tehnička uputa HANFE od 07. srpnja 2011. godine za dostavu mjesečnih izvješća društava za osiguranje u elektroničkom obliku sa primjenom od 01.10.2011. godine. I nema šale, upute su značile uzbunu, povratak nekoliko djelatnika sa godišnjeg i odgađanje godišnjeg još nekolicini djelatnika za neka bolja (jesenska) vremena.

Sutra je Dan domovinske zahvalnosti spojen sa vikendom i idealno vrijeme da i najveći radoholičari pođu na godišnji odmor, ali mi ćemo nastaviti raditi jer posla je mnogo.

Ovim putem želimo izvijestiti sve naše poslovne partnere, ali i druge osiguravatelje, da se cjelokupan sustav izvještavanja priprema i da će biti gotov na vrijeme.

Sustav će raditi u dva koraka i to:

Korak 1. Sustav će iz CUBIS baze podataka automatski popunjavati XLS (Excel) tablice propisane od HANFE. Mada se trudimo da sustav ispravno popuni sve vrijednosti u prvoj se će se fazi moći dogoditi da pojedine vrijednosti nisu korektne te će biti potrebna dodatna provjera. Sustav će se vremenom dotjerati.

Software podršku za ovaj dio sustava mogu koristiti samo korisnici CUBIS centralnog sustava, a bit će im isporučena u okviru redovitog održavanja.


Korak 2. Sustav će iz pripremljenih XLS (Excel) tablice generirati propisane PDF i XML formate propisane od strane HANFE.

Software podršku za ovaj dio sustava mogu koristiti svi osiguravatelji, ali za razliku od korisnika CUBIS centralnog sustava manualno će trebati popuniti vrijednosti u tablicama. I ovaj dio sustava za CUBIS korisnike bit će isporučen u okviru redovitog održavanja.

Osiguravatelji koji nisu CUBIS korisnici dio sustava (Korak 2), a koji uključuje konverziju u XML za mjesečna i kvartalna izvješća, te PDF konverziju mogu naručiti na ivan@incubis.hr. Cijena ovog dijela sustava za njih je 12.000 kuna uvećano za PDV, odnosno ukupno 14.760 kuna. Sustav će biti raspoloživ početkom rujna 2011.


NatragTisakDiskutirajte o temi na forumu

Komentari

Članak nema komentara.

Profil korisnika
Komentari
Najčitanije
Anketa

Kako ocjenjujete razinu digitalizacije u svom radnom okruženju?

Osiguranje Forum

Posjeti forum

tlopar | 15.4.2024. 13:35:51
Izvid štete u slučaju kad okrivljenik prometne nesreće pobjegne
tkrajnov | 20.12.2023. 18:00:32
članak 43 ili 57. zakona o sigurnosti prometa na cestama
mkostincer | 13.10.2023. 22:43:45
Osiguranje od potresa
Dakio | 28.10.2022. 11:36:58
Koliko košta premija UNIQA dopunskog osiguranja?