Profil korisnika

Hyundai zauvijek zatvorio odjel za razvoj benzinskih i dizelskih motora s 12 tisuća djelatnika

Novi list - 31.12.2021.

Prema informacijama iz korejskog tiska, Hyundai je prošli tjedan zauvijek zatvorio odjel za razvoj benzinskih i dizel motora, i na neodređeno vrijeme zaustavio razvoj tehnologije motora na vodik.  Odjel je utemeljen 1983. godine i imao je priličnih postignuća, prvi isključivo vlastiti patentirani proizvod bio je Alpha motor, a onda su uslijedili Beta, Theta i Nu motori koji su uvelike pripomogli da se Hyundai ugura među pet najvećih proizvođača automobila na svijetu.

Koliko je taj odjel bio velik i koliko se dosad na razvoj motora s unutarnjim izgaranjem polagalo pažnje u korejskom divu, sugerira i činjenica da je u njemu radilo oko 12 tisuća istraživača.

Svi su oni dobili e-mail poruku novoimenovanog voditelja razvoja Park Chung-Kooka u kojoj im je jasno dao do znanja da je prelazak na elektrifikaciju neizbježan i nužan korak.

To ne znači nužno da će Hyundai otpustiti svu tu stručnu radnu snagu, već će ih većinu prerasporediti po drugim odjelima, dakako, najviše u onaj za razvoj pogonskih sklopova na struju, kao i razvoj vezan uz baterije.

“Neposredni zadatak je razviti inovativna vozila koja mogu dominirati budućim tržištem. Ova reorganizacija bit će važna polazna točka za promjene koje slijede u novoj godini” – napisao je Park Chung-Kook u poruci djelatnicima.

Hyundai se odlučio na radikalne korake jer je postalo jasno da će elektrifikacija u auto-industriji ipak ići brže negoli se to prognoziralo ne tako davno. Naime, na početku prošle godine predviđalo se da će tek 2040. prodaja električnih i drugih eko-vozila postići 50 posto sve prodaje automobila. Nova predviđanja taj su rok prilično drastično skratila, i samo godinu dana kasnije stručnjaci predviđaju da će električni automobili dominirati na globalnom tržištu već 2030. godine.

U toj žurbi Hyundai je  ranije ove godine objavio da će do kraja naredne godine imati 10 električnih ili hibridnih modela u proizvodnji, od kojih će čak sedam biti veći ili manji SUV modeli.


NatragTisakDiskutirajte o temi na forumu

Komentari

Članak nema komentara.

Profil korisnika
Komentari
Najčitanije
Anketa

Kako ocjenjujete razinu digitalizacije u svom radnom okruženju?

Osiguranje Forum

Posjeti forum

tlopar | 15.4.2024. 13:35:51
Izvid štete u slučaju kad okrivljenik prometne nesreće pobjegne
tkrajnov | 20.12.2023. 18:00:32
članak 43 ili 57. zakona o sigurnosti prometa na cestama
mkostincer | 13.10.2023. 22:43:45
Osiguranje od potresa
Dakio | 28.10.2022. 11:36:58
Koliko košta premija UNIQA dopunskog osiguranja?