Profil korisnika

Inflacija je najveći izazov za sektor osiguranja u 2023.

Osiguranje.hr - 12.1.2023.

Prema GlobalData, rekordna inflacija i posljedična kriza troškova života bit će najveći izazov za industriju osiguranja u 2023. Tvrtka napominje da će, budući da su potrošači pod financijskim pritiskom više nego ikada, osiguravatelji morati biti fleksibilni i inovativni kako bi zadržati kupce.

Prema anketi koju je proveo GlobalData, više od trećine insajdera u industriji osiguranja navelo je inflaciju kao glavni izazov za 2023. Ovaj je izazov očito bio bolji od drugih ključnih tema kao što su digitalizacija, klimatske promjene, regulacija, COVID-19, kibernetički kriminal i geopolitika.

"Inflacija predstavlja značajnu prijetnju osiguravateljima, koji su suočeni s dvosjeklim mačem. Osiguravatelji će se suočiti s inflatornim pritiskom u smislu troškova poslovanja, a troškovi šteta će porasti zbog povećanja ponude i troškova rada. Međutim, dok osiguravatelji obično bi veće troškove odštetnih zahtjeva prenijeli na potrošače u obliku viših premija, u Ujedinjenom Kraljevstvu ljudi imaju manje raspoloživog dohotka nego ikad prije, s troškovima života koji rastu, a plaće stagniraju. To će osiguravateljima otežati povećanje premija bez gubitka klijenata i smanjenja stope penetracije", rekao je Ben Carey-Evans, viši analitičar osiguranja u GlobalData.

UK Insurance Consumer Survey 2022. otkrio je da, kada je riječ o liniji ljudi, potrošači vrše više pretraga u trenutku obnove, ali ne moraju nužno promijeniti više. To je vjerojatno zbog reformi Uprave za financijsko ponašanje koje sprječavaju osiguravatelje da nude povlaštene cijene novim klijentima, kao i poteškoće osiguravatelja u ponudi jeftinijih premija kako njihovi troškovi rastu.

Osiguravatelji koji nude neko razlikovanje stoga će vjerojatno preuzeti više novih poslova, jer potrošači sve više traže bilo kakvu dodanu vrijednost. To bi moglo uključivati veću fleksibilnost, poput mogućnosti uključivanja i isključivanja pokrivenosti, plaćanja samo za točnu upotrebu (npr. plaćanje po milji) ili čak prekida plaćanja (kao što je vidljivo tijekom pandemije COVID-19).
Carey-Evans zaključuje: "Općenito, osiguravateljima će biti teško profitirati od premija i održati stope penetracije u bliskoj budućnosti. Možda bi bilo mudro poduzeti dugoročni pristup kako bi pokušali zadržati postojeće klijente i pridobiti nove, dajući potrošačima više fleksibilnosti kada se financijske poteškoće povećaju početkom 2023."

NatragTisakDiskutirajte o temi na forumu

Komentari

Članak nema komentara.

Profil korisnika
Komentari
Najčitanije
Anketa

Kako ocjenjujete razinu digitalizacije u svom radnom okruženju?

Osiguranje Forum

Posjeti forum

tlopar | 15.4.2024. 13:35:51
Izvid štete u slučaju kad okrivljenik prometne nesreće pobjegne
tkrajnov | 20.12.2023. 18:00:32
članak 43 ili 57. zakona o sigurnosti prometa na cestama
mkostincer | 13.10.2023. 22:43:45
Osiguranje od potresa
Dakio | 28.10.2022. 11:36:58
Koliko košta premija UNIQA dopunskog osiguranja?